識我嘅朋友仔都知我係地獄黑仔王,影 Outdoor 會落雨,出 Trip 會遇到騎呢事,黑到自己都覺得每次出完 Trip 可以成個人完完整整咁返香港已經好叻!今次就同大家講吓剛剛去首爾,竟然喺 弘大 見到金光黨的經歷!

話說當日喺弘大企街影 Snap ,熱辣辣 30 幾度已經企到個人有啲燥燥地,突然有兩女子狗衝埋黎問野,作為有禮貌的香港人當然四萬咁口回答:「Sorrrrry,其實我只是個小遊客,問路的話其實我都唔識呀」,估唔到佢地開始問埋晒啲古怪問題:「(國語)你們在幹啥?」吓?黎做咩野關你蛋治咩?所以聽落真係覺得唔對路,於是即刻亂答話黎觀光之後即速拉隊走人!估唔到佢地竟然唔放過我地,死纏爛打更開始「野外露出」狐狸尾巴,話同我地一齊行!喂呀!真係同你好熟咁喎,我搵韓妹一齊玩好過同你兩個呀珠媽行街啦!最後唯有用大絕招,一行四條友當佢地透明,完全無視先甩到身!

之後問返喺韓國 Working Holiday嘅朋友仔,先知呢排首爾街頭出現勁多金光黨,專揀遊客開刀,目的除咗為錢,仲話會帶人去埋晒啲古怪儀式,真係嚇死人地呀媽個仔咩!

金光黨特徵如下:

1. 兩人一組 (有男有女)
2. 識講多國語言 (國語、韓文、英文都識,真係避都無得避)
3. 多數以問路作開場白,確認你係遊客身份後就會開始問你黎首爾做咩?住喺邊?……等等

對付方法:

如果一個人遇到都幾難甩身,唯有邊行邊講行返出多人嘅大街,至少保障自己的人身安全先!如果問拎錢,死話自己無錢佢都無你辦法,但如果佢想帶你去其他地方(e.g. 試韓服,食好西等),請堅絕拒絕兼掉頭先!如果企喺度傾隨時講成個幾兩個鐘先甩到身呀!

如果成班人遇到,只要簡單無視再快步離開已經搞掂,佢地無癮亦會知難而退。

近期首爾治安唔算好,地鐵又有勁多金光黨,所以街上已經多咗警察巡邏,不過去玩嘅朋友仔,都記得要小心啲呀!

下一頁:教你 3 步申請 SES 通道 30 秒入境

延伸閱讀

韓國 3 大熱賣甜酒

韓國剪髮新手上路!

東大門 Outlets 7 間必行店