未去之前已經知道土耳其出名風景靚,而Pamukkale-棉花堡可以話係其中一個最出名的,所以去土耳其應該必到Pamukkale啦!土耳其這個國家地方好廣闊,要看你時間夠不夠,再選擇遊覽那幾個地方同用什麼交通工具,那一次土耳其trip,我們只去了最有名的Istanbul-伊斯坦堡,Cappadocia-卡帕多細亞,Pamukkale同Antalya-安塔利亞,用了最平的交通方法-坐巴士,係南美洲坐巴士坐到慣晒嘅我地當然不覺得土耳其巴士有問題啦!哈哈我地由Cappadocia一早出發,到差不多黃昏就到Pamukkale,果次搵hostel都算有D印象,因為巴士只會係公路旁放低你,而公路旁有好幾個分岔口,靠hostel提供嘅地圖同我地無數搵hostel經驗,我地都要成大半個鐘時間先搵,Pamukkale不是城市,沒有清晰街道名,hostel又同民居無分別,所以有D心理準備要好好搵一搵,休息左一陣,我地就即刻出去睇吓周圍環境先,Pamukkale有一條大路,你沿住條大路好快就見到個所謂市中心,棉花堡入口就係附近,說到底,Pamukkale就係圍住棉花堡而生,這裡也只有棉花堡。

晚餐時,想找那間Pamukkale好有名的日本餐廳,因為真係日本人主理,而旅途上對中東”美食”真的怕怕了,好可惜,日本太太剛剛返日本探親,餐廳休息,如果有機會再去,都會想試試呢間日本餐廳,但係那個市中心不難找到其他餐廳醫肚,但價錢都不算抵,你還可以順便買定回程巴士票,咁時間就好預算D。


第二日正式開始遊覽棉花堡,這裡因為有潔白如雪的沉積岩形成一層層好像是城堡的地形而命名,不過曾經因為過度開發,棉花堡都變黃了,幸好土耳其政府醒覺,明白保育的重要性,棉花堡才得以回復舊觀,可惜面積也大幅減少,人總要犯同樣錯誤,唉。
進入棉花堡範圍,係需要除鞋,其實咁都幾好玩,溫泉水就這樣流過你雙腳,雖然有時岩石有點刺腳,但行行吓就會慣架喇,平時行石澗訓練有素,當然偶爾你會見到”某強國”人都係唔聽話,著涼鞋或堅持著那對肉色絲襪,棉花堡係咁出名的點名,佢地又點會唔出現吖,所以話最好一早開門襯旅行團未到就入場,享受一下寧靜而美麗的棉花堡。


雖然棉花堡因為旅遊人數太多造成破壞,而且水源又不足,已經開始慢慢褪色,但親眼看到這個由棉花打造的堡壘,都仍然覺得好靚,好吸引,好想知道當年初初興起這個景點時,棉花堡究竟可以靚成點,由門口慢慢走上山上,那一段路真係大把影相位,你又可以坐低慢慢欣賞,只有短短一,二百米路,行兩個鐘都得,真係好好hea架。



上到山頭,有一個羅馬遺址,話說當年,古羅馬人已經係度嘆世界,浸溫泉,遺址可觀性都不錯,邊休息邊影相,又幾好hea,hea下hea下,竟然有人sell我地玩Paragliding-滑翔傘,諗左幾秒,講左一陣價,即刻出發來個即興Paragliding,真係無諗過係棉花堡有得玩,由後門出去棉花堡,係無啦啦由後門走人,之後佢地會送番我地去後門入番場,不用浪費你的門票,係咪好神奇呢! 跟車去到另一個山頭,穿上裝備,簡單講極一吓,衝呀! 好快就飛上棉花堡上空,由高角度欣賞,棉花堡範圍其實不大,不過整個Pamukkale風景都幾靚,正,永遠上天下海都會為我地帶來無窮樂趣,價錢算好抵,大約一百美金一個人,加少少錢仲有相,呢D土砲攪手,經濟又實惠,我相信去市中心幫襯Paragliding,都好可能搵番呢一班人做,果度咁細,D人來來去去都得咁多,佢地應該識晒,最後我地睇埋日落先離開,日落都幾靚,講多無謂,睇吓D相,總之我地就過左一個開心又愉快嘅一日。



到第三日,走之前,我地又再入去棉花堡行,因為呢個地方確實無嘢做,除非你搵當地旅行社睇吓有咩local tour參加,但來得Pamukkale,咁我揀左再入棉花堡hea,入場費10歐,話貴唔貴,平又唔算,當保育費啦! 如果你俾多少少額外錢,裡面有個羅馬式溫泉池可以游水,我地就無游喇,整係坐係隔食burger,其實係怪怪地,好多人係度食嘢望住你,個池D水又不算清,又不算暖(我去時天氣仲係凍),基於幾個理由,我地無落水,而水池都得幾個人。

最後想話睇相棉花堡係好靚,見到真身落差不算大,只係原來面積好細,不夠震撼我地囉,對土耳其這地方確實存在好大希望,所以可能令自己有小小失望啦!