曾經有一套災難電影,講述某個地方發生天災,即係地震,海嘯,世界就快末日,一班年青人係呢個城市走上走落,東奔西跑,因為呢個城市係山多地少,好多建築物都係依山而建,道路彎彎曲曲,又狹窄又複雜,所以走難都幾辛苦,已經忘記了電影名字(因為係爛片),但對這個城市印象深刻,咪就係Valparaiso-瓦爾帕萊索。

未講Valparaiso有咩睇,有咩做,點去,只要一講計劃去Valparaiso,我地traveller之間討論的就是治安好差,如果一個人遊蕩,好大機會遇到賊仔,偷嘢還好,搶嘢就麻煩,不是誇張,途中結識到的一個香港女仔就在Valparaiso俾人在同一日打劫左兩次,一次搶相機,另一次係推跌佢再搶晒D 野。
所以係Santiago hostel會有好多單獨或者只係兩個人的traveller會相約一齊day trip去Valparaiso,咁代表大家對Valparaiso嘅治安問題好上心,而且大家都係走慣江湖嘅traveller,都對呢度咁有戒心,咁更加要去睇吓啦!
由Santiago-聖地牙哥坐個半鐘頭巴士就可到達Valparaiso,班次都好頻密,所以出發果朝先買飛都未遲,巴士直達Valparaiso巴士總站,你可以輕輕鬆鬆轉程市內巴士去市中心,巴士司機同居民都好熱心指示俾我地知,我諗果度遊客太多,而我地個樣一睇就知係遊客啦,我地係巴士總站買定點回程車飛,免得回程無位又或者等得太耐。

左手邊間屋企就係纜車站, 中間當然係樓梯

纜車站

Valparaiso的Historic Quarters-歷史區已經列入世界文化遺產,我地一定要去睇睇,入左市中心立即搵上山嘅纜車,未到纜車站,已經上一大條長樓梯,所以真係要坐纜車上山,同埋架纜車係好有特色,係好密嘅民居中有條路軌,一架覽車好慢咁來來回回接載遊客,仲有安全起見,通常都唔recommend遊客穿梭上落山小路。記得條樓梯有好多爆左既玻璃樽,感覺上成日有人爆人樽咁,行行下又見到個阿婆指住我地部相機,示意叫我地收返埋,好似好危險性咁,但一向都抱住”係你就係你既心態”邊理得咁多呀!

纜車內



上到山上參觀,可以欣賞到Valparaiso全景,五顏六色嘅屋仔,密密麻麻係山上,又真係幾有特色,加上係沿海城市,風景真係唔錯,呢度又稱小三藩市架,參觀完山頂,可以係山上閒逛,因為歷史區不是一楝,兩楝建築物,而係一個area,山上行又不用怕,因為遊客很多,路不是上下山的小路,行吓行吓到lunch time,我地揀左食法國餐,因為Valparaiso都出名食法國菜而lunch又平D,呢一餐價錢比平時lunch貴但都好抵食,水準都好好,我地都會建議俾其他人來Valparaiso可以食法國餐,食飽飽又通處逛逛,落山又坐覽車,現在都仲有8條行駛中嘅路線,所以不用走回頭路,不用到同一個站,睇睇地圖,係遊客區實搵到個覽車站嘅,之後坐市內巴士,好容易返到巴士總站。

對我同大少D行動派,行,食都可以快嘅traveller,去Valparaiso day trip都夠,但鍾意hea,最多行動半日就抖嘅人,Valparaiso都可以住兩晚,我地識人係到住左五日呢,總之按時間,隨心鍾意點安排都好,Valparaiso都值得到此一遊。

延伸閱讀

【最長請4放11】2016年請假攻略、逐月數!