人人都話香港的士佬衰!計我話,澳門的一樣衰!港女我上次去澳門三日兩夜,就遇到無數極品的士佬(都有遇到好的大叔),但衰的真係衰到爆炸啊,勁想數爆他們!

01 | 原來夜更有額外收費?

回程乘的士由銀河去外港碼頭。誰知才去到一半,的士司機可能見我們只有三個女仔,突然話過了晚上六時有額外收費,額外多收$50!傻的嗎!老娘聽都沒有聽過,當然立即跟他吵!不過他一句:「小姐,這個是澳門行規!不接受可以即刻落車!」吓,車己經去到大橋一半,居然叫我落車!加上又要趕搭船,又沒有時間報警,最後只能焗俾!

02 | 揀客掩尖乞人憎

跟香港的士一樣揀客!不過香港的不喜歡接到過海客,澳門就相反,由路氹過澳門至受歡迎,賺得多嘛。天時暑熱,當然不想由酒店行去官也街,阿司機全程面燶燶,最後找幾元都說沒有散銀!算!最慘係遇到拒載司機,在大馬路想去阿婆井,兩個都話太隔涉唔去,仲有一個話唔識路!大哥,澳門很大嗎?

03 | 來去無蹤鬼的士

留意過,澳門的士是有(隱藏版)指定路線,只會出現在酒店、官也街和大馬路一帶旅遊區。遠少少去到紅街市,就好像整個城市都沒有的士!我等了半小時都見唔到一架的士!你明不明白一個遊客不認路,又沒有買上網卡的痛苦啊!最後要邊截車邊行,行到去大馬路才有車。

唉!其實澳門的士難截都絕非這一兩日的事,雖則上年已經有Uber,但試過下單沒有回應。再加上幾間賭場車免費接載服務已經取消,要消費先有得坐,以後過大海唯有做定功課搭巴士啦。