雪冰( 설빙 )是釜山起家的品牌,由釜山紅到去首爾,而在釜山南浦的店就是本店。當中,最有名的便是韓國傳統的牛奶冰,加入了黃豆粉、果仁、年糕等甜食。聽落雖然組合有點古怪,但食落唔差。

不過,數到店中最有人氣的冰類,就非草莓牛奶冰莫屬。草莓牛奶冰售價9,500won(即$68.5),其夾層內有紅豆蓉,上面則有同是紅豆餡的草餅,配上甜甜的練奶。份量比香港的冰類甜品大一半有多,兩個人食都夠。

編輯雖然喜歡甜食,但都覺得紅豆蓉夾層甜爆,好在有牛奶冰中和一下,而且士多啤梨新鮮之餘又大粒,確係抵食。而店內的環境也算光猛舒適。

雪冰本店內還有許願樹呢!雖然韓國有很多甜品店也會設一棵樹比人寫下許願卡,但這裡卻改用店裡提供的紙巾作許願卡。遠睇許願樹都覺得同店內環境相襯,但再望真啲就有少少搞笑了!

설빙 本店
地址:釜山中區昌善洞1街 37-2
交通:南浦站1號出口,走進光復路大街,靠左直走至第3個街口,左轉入即到。