相信大家都知《扑芒高》熱潮有幾咁瘋狂。我女朋友小豆,對《寵物小精靈》嘅認知只得「比卡比卡~」同「無錯喇喵~」,但佢都有裝嚟玩。

基本上,你喺街見到垂直部手機,原地自轉或者慢步緊嘅,都係玩緊呢隻game。每晚聚集喺公園嘅唔係大媽、唔係癮君子、唔係黑社會……而係精靈訓練員!由於佢唔知小精靈叫咩名,再加上女性異常嘅佔有慾,佢每一隻捉返嚟嘅小精靈,都會幫佢改名!

要改名,但又唔知隻嘢叫咩名!
於是,佢就用咗我嚟做所有寵物小精靈嘅藍本……

「你睇~我今日捉到幾多精靈~」
我一睇,虎軀一震!
未瞓醒橙、煩膠橙……
「點、點解,全部都係我個名嚟,呢個係咩玩法?」
「係啊,我都唔知佢哋叫乜名,又樣衰衰咁幾似你,咪改晒佢哋做你囉!」

「你周街見到啲核突公仔都話似我啦,不如我幫你改番啦……」
「唔使~我捉嘛,我鍾意改咩名就咩名!」

其實,我都冇同女朋友講,我捉到隻傻鴨之後,都改咗做佢個名……

「喂喂~呢度有隻松鼠狗啊,不如呢,你企埋去同佢合照吖~」
「佢係依貝啊……」
「是但啦~捉咗都係改你個名咋嘛~」
「……」

於是,我就當街當巷,摸住隻依貝個頭影咗幅合照,仲改咗個名做橙狗……

好多人話,科技令人類之間愈來愈近,我剩係覺得呢幾日同啲小精靈嘅關係好親密。女朋友唔識小精靈嘅名,亦冇打算做咩館主,儲唔儲得齊啲精靈只係隨緣。但佢對於幫我同小精靈合照,就非常熱中……

(PS:若見到一男子喺街上半蹲騎住啲空氣……嗰個人好大機會係我騎緊小精靈畀女朋友影相,大家又會改邊隻小精靈做男友個名呢?!)

另外,網上亦有好強烈嘅反對聲音,有人高呼fb被洗版好煩,有人覺得周街捉精靈好撚毒,亦有訓練員覺得唔識精靈名就冇資格玩……

其實……只係遊戲啫,何必咁認真。
有興趣就玩,厭咗咪刪 game 囉,冇人叫你玩一世呀。而專業訓練員自以為高人一等就更加弱智,你以前玩 Gameboy 紅藍綠黃版,咪又係唔識佢哋啲名……

至於被洗版嘅苦主,就忍多幾日啦,三分鐘熱度過後,就冇人會再貼喇~


fb專頁:http://www.facebook.com/BlueGodZi
Ig:BlueGodZi