話說早前有個朋友喺日本見到本雜誌送進擊的巨人面膜,所以買返嚟俾我玩下!

好啦咁正嘅mask緊係要帶出街用! 哈哈

塊面膜係超貼面!又好玩又好用,Like !

日本雜誌《VoCE》6月號,送進擊的巨人面膜!

首先去最多人嘅街市,應該實有人覺得搞笑奇怪啦一路敷 mask一路行街市,點知冇人理我,咁可能係啲街市叔叔嬸嬸見慣世面啦!
唔緊要!再去買雪糕,個店員完全係覺得正常無野喎,乜原來而家喺街上面帶著個mask 係好正常嘅事嚟嘅咩?! 定係其實我真係一啲都唔好笑呀?(笑到喊樣子)
再去搭地鐵,人人都匆匆忙忙咁上車落車,我懷疑分分鐘佢地連我個人都見唔到,因為香港人實在太忙啦,邊有時間慢慢欣賞同取笑我呢個進擊的巨人mask丫……
玩到餓去買個麵包食,咦,呢位仁兄終於有反應笑啦喎!!但係……點解佢嘅笑……好似諗緊第二啲野?

唉……最後,唯有自娛一下啦……!同啲死物玩好似仲有滿足感、成功感。(係咪扮得出神入化呢?哈哈)

塊面膜係超貼面
又好玩又好用,Like !

唯有自娛一下啦……!

除了玩之外,亦不忘講一下塊面膜。
雖然呢款面膜以玩為賣點,但功效方面亦好出色!(不是擦鞋或廣告!)
首先塊面膜本身質地係有紋理嘅布,加上好Juicy好充足嘅精華液(有透明質酸同維生素C),塊面膜係超貼面!(只係我玩得太多次所以睇落好似謝哂皮咁)而且敷完唔會感覺笠痴痴,精華亦好快吸收,有幾好嘅收細毛孔同滋潤嘅效果!!