台灣不嬲出名多美食,今次就同大家介紹3款特大美食。每樣都大件到嚇親你,一個人食唔晒,仲可以約埋朋友一齊分享,齊齊做大胃王。

01. 張吳記巨型雜錦麵

位於台北市北投區的張吳記,賣嘅巨型雜錦麵:直徑有41公分,重達14公斤,容量大到裝下一隻大花貓!

小店而家仍吸引唔少台北市民特登去挑戰巨型雜錦麵。因為巨型雜錦麵實在太大碗,所以用了特長筷子夾麵都好吃力。雜錦麵推算約比我地食嘅普通拉麵碗大10倍!雜錦麵裡的材料包括蝦﹑章魚、蛤仔、魚板、蔬菜等配料。

認真,小編見到碗麵果陣都嚇到傻笑,心想:「一個人會食得哂嗎?老闆梗係傻咗啦……」還好小編帶了多位朋友來,先敢挑戰呢! 再問問老闆,煮一碗巨無霸雜錦麵,廚房要開四個爐,開行個火先唔會煮爛個麵!

老闆又話曾經有一個男人挑戰成功,一個人食哂10人份量的巨型什錦麵麵……
之後我都不禁一喊:「他是饑民嗎?」
老闆都笑而不語了。

 

張吳記

地址:台北市北投區大業路280巷35弄2號
電話:02-28922207
營業時間:11:00-14:00, 17:00-21:00 (週二休息)


02. 宜蘭赤魁屁屁牛肉堡

位於宜蘭梅洲二路上的「窯烤山寨村」的「赤魁屁屁牛肉堡」,足足有18吋,人數太少都怕吃不完!大漢堡送出來時,店員會先搖店子裡掛在紅色巨人上的大鈴鐺,然後抬著紅色日式神轎將巨型漢堡送上枱上,吸引大家的注目!

這大漢堡夾著牛肉、蕃茄、起司與生菜等,其實就是個巨大的夾心麵包。店員曾解釋食物大了會增加烹調的困難,大的食物要平均煮熟的困難度也很高。
巨大漢堡亦不好切,店員會先用竹籤把漢堡固定,然後才開始切。如果不固定,漢堡很可能會被切爛。

如果大家真的,真的揍夠了人去宜蘭開動這巨大漢堡,敬請早點預約!

窯烤山寨村

地址:台灣宜蘭縣宜蘭市梅洲二路140號
營業時間: 09:00–19:00
電話:+886 3 928 9933
Facebook: 窯烤-山寨村


03. 台北巨無霸壽司

位於台北萬華貴陽街的三味食堂,除了餐點份量都相當大之外,最出名的就係是震店之寶 – 巨無霸壽司系列。例如佢地嘅:鮭魚手握壽司(三文魚壽司), 每舊的份量大約有一個男成人拳頭咁大,亦大個張悠遊卡!如果比起普通迴轉壽司,大約大3倍,真係份量十足!

鮭魚手握壽司半份三舊賣NT$160。當你以為巨大壽司只係玩野……只係比薄薄地一層魚生包著而已……但一上枱,佢係被一層厚厚嘅魚生包著舊飯的!魚生的份量我推算都有普通迴轉壽司4倍吧!

然而……魚生雖然唔係上品的,但大件夾抵食,都可以去一戰吧!^^

三味食堂

地址:台北市萬華區貴陽街二段116號
電話:(02) 23892211
營業:11:15 – 14:30, 17:15 – 22:00
Facebook:三味食堂

延伸閱讀

台中逢甲夜市 | 超級魷魚巨無霸挑機 | 台灣.日和

宜蘭羅東夜市 | 挑戰12安士雞排 | 台灣.日和

[高雄] 讓我們不能忘掉歷史的車站藝術@台灣.日和