阿珍做女嗰陣已經好恨有得Upgrade,可惜一次都無試過,所以好羨慕由經濟艙升為商務客位的朋友。最近同班姐妹High tea,講開呢個話題,各路Babies都貢獻唔同對策,是否保證升級當然要看實際情況,飛行常客即管當作參考無妨:

01 | 飛得多升得多

首先要了解何以會Upgrade呢? 原來航空公司經常有超賣的情況,如經濟艙超賣 10 個位, 就要將客人安排到商務艙,甚至是頭等了。 那 10 個位的升級大權基本上就掌握在地勤手上, 出名嘴賤的地勤E說:「成日有人喺Counter向我賣口乖, 諗住我會Upgrade佢哋,Are you kidding me? 佢連我哋會員都唔係,後面有幾個鑽石同金卡會員, 排隊都未到你啦!」阿E話搭得愈多,升級的機會就愈大, 會員在生日月、入會周年月等都有此甜頭。 地勤亦會揀啲著得光鮮嘅客, 好似有啲中東航空公司就專揀著住傳統酋長衫的客來Upgrade ,而阿E就堅持佢淨係揀靚仔。

02 | 商務艙講彩數

唔係飛行常客的朋友只好長嘆三聲,空姐G話其實唔使愁, 因為只要夠運都可以免費坐商務艙, 佢就見證過起飛前半小時Check in的客,狼狽上機,反而獲得優待升等; 亦試過兩個客上了飛機才發現二人的登機證一模一樣, 但位就得一個,結果女士因男士禮讓,而獲得升等。

03 | 嗱渣招咪亂學

空姐G亦見證過兩個騎呢Case,有次在澳洲轉內陸機返香港, 個客在機場時已聲稱頭暈身㷫,請地勤幫佢安排「可以平趟的位」, 即係商務位啦,在機上,各人亦對佢照顧有加,直到在澳洲過境, 當地檢測嚴密,不容病人登機,當局要求客人到醫生處檢查, 佢死都唔肯,最後自爆「只係扮病搏Upgrade」,可惜海關唔理, 堅持要檢查,最後佢要走機兼喺澳洲滯留一天……

又有一次, 飛倫敦時,有經濟艙的客人電視屏幕壞了,個客發晒爛渣, 不停用湖南口音大鬧,就算畀Voucher都唔肯算數, 原來扭計想Upgrade;可惜當日全機滿座, 結果佢都寫咗三頁紙的投訴信,並獲得一盒朱古力的賠償。

空姐G話呢啲客叫做「假客」,佢哋有晒Record, 呢世都唔會 Upgrade,所以勸大家唔好博!

 

下一頁:(回應網民)「地勤不會告訴你」的Upgrade秘密