前幾日同朋友食飯, 佢話佢剛去完歐洲返嚟,影咗好多相。

身為旅遊界(偽)浪子既我當然好想聽下佢嘅經歷, 同埋影咗啲咩相啦!
「嗱,呢度咪Pisa囉!」
「喂喂咪住先, 我記得呢幅我都影過喎!」唔知點解喺我既觀念入面,冇推冧過比薩斜塔, 千奇唔好話俾人聽你去過Pisa! 當時我就係抱住呢句金句, 係比薩斜塔前面影左十幾分鐘, 又推又挨又頂又拉, 最後就影左一埋低低能能既相。

「咦咦, 呢幅我又有bor!」見到佢企喺巴黎鐵塔對開個草地,一隻手指就篤住巴黎鐵塔個頂,成個巨人咁款。

「哇邊個咁抵得諗肯扒爬係度幫你影呀?」雖然表面上笑緊佢,但嗰啲肯又扒又跪喺度幫自己影呢d白痴相嘅朋友真係唔話得。

打開 harddisk 總有「#柒到唔敢睇」Moment

返到屋企忍唔住打返開個hardisk睇,發覺原來差唔多每一趟旅程,我哋都影過一d旁人睇落好低能白痴,但我哋影嘅時候好開心, 甚至係之後睇返都會笑住話「#柒到唔敢睇」嘅相!

去泰國既時候,你有冇試過扮沙華dee cup同麥當勞叔叔影相? 我就有啦, 泰國嘅麥當勞叔叔有好多pose,坐嘅相企既彎腰嘅相都有,同埋原來世界上得返泰國係仲有麥當勞叔叔了……

你有冇試過係大阪心齋橋上學個跑步公仔既姿勢影返幅合照? 記得我影嗰日人山人海,橋上嘅人來來往往,但係好奇怪都冇人望住我,原來我一望後面,都有幾對男男女女同我一齊擺呢個pose,唔講真係以為馬拉松Get Set Go!

一路睇, 一路個腦就諗: 「頂! 點解我以前會影埋d咁嘅相!」不過睇完之後成個人都輕鬆咗好多。風景相唔係唔靚, 但少咗人, 硬係覺得差緊啲嘢, 反而最柒最低能嘅相, 往往會成為成個album入面最好嘅回憶!

相關文章

一個人旅行的 5 大難題@背包浪子

香港人旅行 vs 外國人旅行

和男神出走 | 妳要注意的5件事 

一個人旅行該怎樣用手機自拍出非一般的遊客照