首先俾大家睇下我隻阿婆手,上圖中是我的永久傷患 :(

因軟骨不正常增生而變形的無名指,噤落去會痛,唔戴得戒指。

自從做空姐以來,不停有人問我入嚟做好無,有剛畢業嘅、有想轉工嘅,但講啲嘢俾你哋知,不停不停都有同事同我講走啦好無呀,香港地,再好嘅工都有人彈,再差嘅工都有人做。做唔做,取決於你想喺份工到得到啲咩,呢份工留得住我五年,總有佢留得住我嘅地方。

01 | 免費去旅行

美加澳歐日韓台星馬泰我通通去過,初頭好期待,但你同一地方去十次,唔會再有特別感覺,而且一諗倒杯麵陣味 + 要飛十幾個鐘先到… 你會想留係香港同屋企人睇電視。
不過,所謂去旅行好多時都係走馬看花,因為個 stay 通常唔長,比如澳洲機,24 個鐘留係當地,訓覺無咗一半,咁你都要休息、食嘢,剩低可以去玩嘅時間其實唔多。但係呢,對我嚟講有機會比我去台灣買下Mask、去韓國食下Bimbimbap都夠開心嘅。

02 | 一折機票

係好正架!上到機嘅話!搭過魚翅都知幾乎班班都 full,仲搞埋啲咩 fan 咩 fare,機票價錢直逼廉航。其實我哋只可以喺淡季去旅行,重要冒著白俾酒店錢嘅風險(上唔到機的話),試過同老公喺台北由朝早 10 點等到夜晚 9 點先上到機… 嚇死!第二日返唔到工就連份工都無埋。

03 | 無固定同事

代表無辦公室政治,你唔鐘意佢就落機byebye,好行夾唔送,但亦都意味着你要有比較強嘅適應能力,要經常同唔同人合作,適應唔同國籍/年紀/性格/性別。

04 | 彈性工作時間

代表你唔需要固定一至五、朝九晚五。可以唔使日日早起身。但你好多情況下需要半夜起身返工、通宵、第二日再倒屎起身返工,好彈性的,不過我肯定你個生理時鐘無咁彈性。遇著颱風季節delay 俾客小就梗,祝你好運。

05 | 多假

每個月有五個quota調更,調倒你鍾意嘅地方、假期係你本事,調唔到工照返。不過你飛得少就人工少(時薪制度),你自己揀啦。仲有你大有可能要年初一返工大吉、生日係飛機渡過、情人節俾成機印度佬輪姦,輪whiskey water 姐,不過講真,調到靚更/多假可以做自己野又真係爽YY嘅!

06 | 周身傷患

有一樣嘢好想講,做空姐最大嘅付出係身體健康。我敢講我的好同事個個身體都總有傷患,腰痛膊頭痛胃痛事小,腳趾公內彎、靜脈曲張、濕疹、髓間盤突出好可能係一世。因為長期作息飲食不定時、長期重複同一動作、同埋比一般人接觸更多輻射… 身體變差係遲早嘅事。

每份工都係,食得鹹魚抵得渴,你必須接受佢成個Package,我接受架,所以我仲喺度,希望大家都搵到份自己鍾意嘅工。

申利:我喺魚翅航空做,其他航空公司可能會有唔同。


兼職空姐姥姥

FB:https://www.facebook.com/parttimelolo/


下一頁:仲想做空姐?不如睇下你deal唔deal到delay先…