平時自覺陽氣重,又不作窺心事,對於妖魔鬼怪等靈異事情,採取不信則冇的態度,但都盡量唔會去騷擾及招惹其他「朋友」。不過有時候、有時候,都會遇上時運低的時候……今次事發地點又係酒店,真係避無可避。

為採訪午出晚歸  陰森客房壞地燈

那一次出trip去首爾,採訪主題是夜行巴士,每天工作都午出晚歸。因為想住近巴士站,我貪方便選了一間在東大門的酒店,(開名?咪寫咗出來囉!),去到check-in時,見到大堂幽暗殘舊,當時都未識驚,上房發現咁「好彩」獲得尾房,就覺得心知不妙。

旅遊記者怪談 | 首爾酒店房撞鬼 實錄

一開門,房間同樣陰森,相當昏暗。窗簾被拉埋,但窗口面對牆壁,一點陽光都冇,黑到幾乎不見天日,其實不太舒服。開燈都不見得有用,房間右邊只有一盞燈光微弱的壁燈,而左邊的座地燈仲壞埋。以為未插掣,但試過再插、用另一個插座,仍然開極都開唔到。基於怕麻煩,心諗都係幾晚啫唔緊要啦!就打消轉房的念頭。

旅遊記者怪談 | 首爾酒店房撞鬼 實錄

同房離隊去夜蒲 深宵扎醒有異動……

頭幾晚,因為工作已累得半死,一返到房就抱頭大睡,本來都沒有異樣。直至最後一晚,完成工作都已夜深了,模特兒說跟朋友出去玩,我就獨自留在房間內,關燈準備睡覺。半夜三更她仍未回來,當然擔心,邊睡邊醒根本瞓唔著。

矇矓之間,我聽到開門聲,發現那座地燈開著了,見到隔壁床舖上亦有人。當時半夢半醒,冇為意點解那盞燈會開著啦……總之她安全回來我覺得安心,就沉沉睡去。

旅遊記者怪談 | 首爾酒店房撞鬼 實錄

到了早上,睡醒了。我望望她的床舖,

沒人!

座地燈熄滅了。

我開始心跳加速。看看手機,收到模特兒的短訊,說:「去了朋友家過夜,晚點回來。」

那……昨晚我看到的,是誰?