圖片來源:lafabriquedesmobilites.fr
圖片來源:lafabriquedesmobilites.fr

近日網上不斷流傳一則來自台灣新聞網站,有關韓國觀光公社「推出每日免費 1GB 數據、無限國內通話及短訊」,這個名為 Enjoy Mobile Korea 計劃的消息只係得個名,但申請及計劃運作的詳情並未有提及,GOtrip 編輯部就此特地向韓國觀光公社香港支社查詢,幫大家搵出最想知道的申請 6 大 QNA!

Q1)Enjoy Mobile Korea 計劃實質包括咩服務?

答:5 天內免費享用不限量的國內語音通話、短訊及每日 1GB 數據流量

Q2)過年就會去韓國,是否即時可以申請?

答:唔係!用戶需要於 2016 年 3 月開始,先登入韓國觀光公社網站相關頁面 (visitkorea.or.kr) 提交申請(編按,目前連申請的頁面都未曾推出,大家要等一等先!)

Q3)是否Jetso無上限?提交咗申請、代表人人有份?

答:唔係!韓國觀光公社回覆表示,暫定每星期只會抽出 250 位幸運兒享用此服務!

Q4)我仲用梗Nokia,抽簽中到籌後,是否咩號手機都可以享用數據服務?

答:Samsung是今次活動協辦單位,將會提供已附有 Sim Card 的 Galaxy Note 5 ,供遊客直接使用!

Q5)全國機場都可以提取此服務?

答:不能,現時 Enjoy Mobile Korea 服務只限於到仁川國際機場的遊客使用

Q6)最長可以租幾多日?

答:最長租賃期為 5 天
如有最新消息,GOtrip 編輯部會馬上跟進報導。

Tags :