小丸子迷應該都有留意,日本Nature Doughnuts Floresta本月開始推出跨年限定「小丸子甜甜圈」,不同角色將會分階段發售!
floresta是一間以天然食材製及可愛動物造型冬甩而大受歡迎的冬甩店,今次係為了宣傳小丸子電視動畫25周年和12月公開的小丸子電影,全國分店都可以買到小丸子甜甜圈,即日起至2016年1月21日分段時間限定,一家六口分五星期發售,每次都以小丸子膽拖不同角色出售(每件賣450日元):

黑面小丸子,實物造型係點樣?

首日開賣,日本網友已經急不及待張靚相貼上ig和大家分享,輸入#ちびまる子ちゃん 就可以看到以下作品:

 

重溫各款限定出售日子:

12月1日-10日 小丸子+小丸子爺爺

12月11日-20日 小丸子+小丸子媽媽

12月21日-30日 小丸子+小丸子爸爸

1月2日-11日 小丸子+小丸子嫲嫲

1月12日-21日小丸子+小丸子姐姐

售價:450日圓
發售店舖:全國24間分店
網站:http://www.nature-doughnuts.jp/

延伸閱讀

【東京】小丸子迷必去cafe!永澤同學化身洋蔥湯?!?(附週邊小丸子商品攻略)

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡