不少人會在同一間公司工作多年,可謂「冇功都有勞」。最近就有打工仔指自己在公司工作10年,因為人工過低而憤而辭職。但遞信後卻被老闆和同事針對,last day沒有派散水餅的他更被串「買唔起散水餅」,讓他大感心淡。

散水餅終極款式

遞信後遭老細報復 工作10年開心變心淡

有打工仔向Facebook專頁「奴工處」投稿,他表示自己在同一間公司工作10年,原本工作期間十年期間都相安無事,經歷也十分愉快。但自從離職前2個月感受到公司的不公平對待,「本身人工得1萬蚊已經好少,依家仲要我硬食咁多下欄嘢」而感到十分寒心、心淡,繼而向老細提出辭職。

遞信後 散水餅 事主自從離職前2個月感受到公司的不公平對待,「本身人工得1萬蚊已經好少,依家仲要我硬食咁多下欄嘢」而感到十分寒心、心淡,繼而向老細提出辭職
事主自從離職前2個月感受到公司的不公平對待,「本身人工得1萬蚊已經好少,依家仲要我硬食咁多下欄嘢」而感到十分寒心、心淡,繼而向老細提出辭職(圖片來源:電影《男人唔可以窮》劇照)

在他遞信當日,老細對他說:「你一定會後悔」但事主依然堅持辭職,更表示自己不會後悔,著對方放心。他更向所有同事表示:「多謝大家,我決定辭職啦,大家唔需要破費去同我搞歡送。」遞信後第2日,老細為了報復他提出辭職,便要求其他員工每日安排他1個人工作,更趁他獨自工作時,所有人一起到茶水間開party,細聲講大聲笑,令事主感到十分不悅,並認為一行人的行為是在排擠他。

遞信後 散水餅 老細與同事更趁他獨自工作時,所有人一起到茶水間開party,細聲講大聲笑,令事主感到十分不悅,並認為一行人的行為是在排擠他
老細與同事更趁他獨自工作時,所有人一起到茶水間開party,細聲講大聲笑,令事主感到十分不悅,並認為一行人的行為是在排擠他(圖片來源:JTBC《前輩,那支口紅不要塗》劇照)

Last day不派散水餅被串:西餅都買唔起呀?!

直到last day當日,對老細與同事行為感到不滿的他選擇不派散水餅。但就在事主離開公司時,同時居然大聲質問他:「做咗咁多年,唔係連60件西餅都買唔起呀?請唔起全公司,請我哋呢team人都好呀,計埋都係10個咋嘛!」聽到串嘴同事如此直接質問,他也頓時呆若木雞,無法作出反應,只能直接回答:「當初我都講明唔使大家破費同我搞歡送,原因係我唔想虧欠大家,所以根本唔使請大家食散水餅!」

遞信後 散水餅 但就在事主離開公司時,同時居然大聲質問他:「做咗咁多年,唔係連60件西餅都買唔起呀?請唔起全公司,請我哋呢team人都好呀,計埋都係10個咋嘛!」
但就在事主離開公司時,同時居然大聲質問他:「做咗咁多年,唔係連60件西餅都買唔起呀?請唔起全公司,請我哋呢team人都好呀,計埋都係10個咋嘛!」(圖片來源:ViuTV《IT狗》劇照)

網民教路:散水餅係人食嘅食物,你哋唔啱食㗎啦!

投稿被公開後引起大批網民熱議,不少人都認為last day派散水餅有分情誼等級,不開心的話也沒有必要派散水餅委屈自己:「散水餅係人食嘅食物,果班嘢都唔啱食呢啲人食嘅嘢,而且全部都窮到買唔起西餅俾自己食啊陰功,你舊公司嘅待遇睇嚟都堅刻薄,走得好呀喂!」亦有人認為他在公司工作10年卻只有1萬人工,為他感到不值:「最心痛是,走得太遲」、「俾我就會話,係呀!做左10年我都買唔起散水餅,可想而知呢間公司啲人工幾X街。」

遞信後 不少人都認為last day派散水餅有分情誼等級,不開心的話也沒有必要派散水餅委屈自己
不少人都認為last day派散水餅有分情誼等級,不開心的話也沒有必要派散水餅委屈自己(圖片來源:ViuTV《IT狗》劇照)

亦有人教事主應如何面對串嘴同事的質問:「俾著我就寸返佢地話『好肉酸呀~ 咁大個人嚮度搲餅食,咁醜嘅事都做得出….都好嘅!都啱嚮呢間公司度做嘅』」、「你同佢講係呀買唔起…因為呢份工真係搵唔到錢…到我出去搵到錢…請你飲茶又點話!」、「你哋個個西口西面,已經成件西餅啦」。

遞信後 散水餅 網民:「你同佢講係呀買唔起...因為呢份工真係搵唔到錢...到我出去搵到錢...請你飲茶又點話!」
網民:「你同佢講係呀買唔起…因為呢份工真係搵唔到錢…到我出去搵到錢…請你飲茶又點話!」(圖片來源:unsplash@Chinh Le Duc)

另外也有網民指事主不應該不買散水餅:「你咁就唔啱啦,應該買狗餅」、「可以買一包狗糧做散水餅,再講多句『餅就係到啦,大家隨便食』」、「照買散水西餅,再一件件車落佢哋塊面,送多句祝福語:I 拂 U!」

遞信後 網民:「可以買一包狗糧做散水餅,再講多句『餅就係到啦,大家隨便食』」
網民:「可以買一包狗糧做散水餅,再講多句『餅就係到啦,大家隨便食』」(圖片來源:unsplash@mattycoulto)

事主向老細遞信之時,老細有何反應?

在同一間公司工作10年,原本工作期間十年期間都相安無事,在事主遞信當日,老細對他說…詳情請看

老細在事主遞信後,作出什麼行為?

遞信後第2日,老細為了報復他提出辭職,便要求其他員工…詳情請看

圖片來源:電影《男人唔可以窮》劇照、JTBC《前輩,那支口紅不要塗》劇照、ViuTV《IT狗》劇照、unsplash@Chinh Le Duc、unsplash@mattycoulto