大家唔好以為搭飛機前,過晒security check,就代表每個人都好安全,冇危險人物、冇炸彈冇刀冇槍。因為飛機上,客人(甚至係crew)都分分鐘收藏住「三大生化武器」,只靠味道,就足以殺人於無聲無息。殺傷力小則令人作嘔作悶反胃,大則令到飛機都要迫降。

文章授權:花邊空姐 |編輯:MM

飛機安全知識

呢「三大生化武器」分別係⋯⋯口臭、腳臭、臭屁!先唔討論頭兩大致命生化武器,今次集中同大家分享下「臭屁」嘅威力。

乘客放臭屁後果嚴重 飛機要急降!

今年農曆新年曾發生一單新聞,有家航空公司一架從杜拜飛往阿姆斯特丹的班機,因為有一名男乘客在機上不停放屁,更因此爆發乘客衝突,機長決定緊急迫降在維也納。

本來「放屁」冇罪,但唔知幾時開始,喺飛機上,「臭屁」就好似變咗一件禍國殃民嘅生化武器。

空少因一督屁 被降職……

好記得幾年前,公司發生咗一件驚天動地嘅事件。雖然呢件事嘅受害人係好可憐,但就聞者(客人)傷心,聽者(同事)爆笑。話說,呢位當事人係我哋飛機客艙嘅老大。(到依家都仲好記得佢籍貫孟加拉,連名我都仲記得!!)

你唔好以為做老大就乜都唔使做,只係指指點點叫我哋呢班細嘅去做。因為,喺油王國航空公司,老大都要落手落腳去服侍富貴艙班冚家富貴賓。

而喺做緊service嘅時候,阿老大就喺飛機走廊,八月十五對住一位客人,放咗一督明亮清脆嘅「響屁」。大家要明白,喺飛機咁嘈雜嘅環境下,都仍然放到一督聲音咁震撼、超越飛機雜音嘅「響屁」,是一件多麼不容易的事喔!

呢督「響屁」臭到去咩level我就唔清楚,我剩係知道,當時嗰位富貴艙客人,激動到指住老大,大喝咗一句:
「You! Get off the plane !」

老大嘅「臭屁」雖然未至於大到影響飛機急迫,但公司事後就將佢燉冬菇,由老大燉到去同我一樣,做散仔。事件雖然好坎坷,為咗一督屁被降職,但每個同事聽番件事,同情佢之餘,都忍唔到笑。

講個秘密你知,我其實都唔知喺飛機上放過幾多百次「臭屁」。但我每次放完都逃離現場,等大家捉唔到兇手。有次放完我嘅生化武器,咁啱有同事經過,同我講:
「前幾行啲客可能偷偷哋食榴槤,好臭,好似榴槤味。」
而我都冇勇氣承認,好心虛咁答:
「係呀係呀!我都聞得,真係冇品!」