無論中學到大專或大學,還是由學生走到社會做奴隸,從畢業至找到第1份工作前這個過渡期,都需要有個洗滌心靈嘅旅程去調劑一下。當輕鬆下又好、玩下又好,呢個旅行真係點都要去!

把握假期空檔 一同經歷「畢業旅行」

或者有人會用呢段時間返part-time、過下廢青生活等,但其實呢啲嘢往後都好多機會可以做,但相反一生人畢業就只有2、3次機會……尤其中學時期嘅友誼……就更加難忘深刻。

而呢份友誼亦係所謂「畢業旅行」嘅重點!就係同一班老友同學一齊去經歷呢個旅行,見證呢段歷史時刻!!

你試想想,雖然平時返學、出街都會一齊打波、唱K咁,但一齊搭飛機呢個活動相信機會都唔會多,甚至好多人都係中學先第1次(我就是成功的例子),嗰份回憶,其實一定加倍深刻。

 如宿營齊過夜 瘋狂遊玩創造共同回憶

再者平時讀書返學都會有壓力,考試又測驗咁,玩都玩得冇咁盡興,就算你話真係星期六、日出嚟,但玩到幾夜都好啦,最後都係要各散東西、各自歸家。

但旅行正正就可以成班朋友好似去 camp 咁,共同進退,同生共死。一齊去發掘下香港以外嘅地方,瘋狂掃街食嘢、黐線成班自拍,玩到冇晒儀態,喺人哋國家留低唔少腳毛同嘈音。

無悔青春 永遠的美好回憶

雖然可能係窮遊,但當中一張又一張嘅相,並唔單止係個普通旅行咁簡單,而係感受緊呢段友誼,見證住一齊走過嘅日子。

他朝踏入社會,每個人都開始拼命做奴隸賣命……時間有限,假期又少,要做到大家都「隨時ready出發」嘅狀態,基本上已經冇乜可能。

呢種毫無負擔,咁多老友共聚嘅珍貴回憶,老套一句,就算以後有錢有時間都未必搵得番當年嘅感覺……

嗰種窮得嚟又熱血嘅旅行,偏偏就會係人生其中1個最深刻嘅旅程:)

PS: 無悔青春呀~就算窮遊都要一班人衝呀!!!!

熱豆腐仔 

Ig: hottofuzai

fb: 熱豆腐仔