去旅行激嬲女朋友,好彩1張靚相救番我!有時另一半嘅行為真係會好影響自己嘅情緒,尤其是原本心情好好,但最後都被人搞到行雷閃電。

去日本旅行 乜都影一餐

而我,通常都係做雷神角色,搞到女朋友頭頂成日閃晒電……話說之前同女朋友去沖繩玩,因為嗰次係我哋第1次一齊旅行,所以都幾期待同興奮。

加上呢個地方我哋都係第1次去,好多人同事都好新鮮,真係格外興奮!!而我係個鍾意影相嘅人,去到日本真係乜鬼都影一餐。

影相激嬲女朋友 超大頭迫爆mon

除咗影風景、小動物,當然包括影到女朋友好多醜態,haha,同時正正因為我咁百厭同屎忽嘅性格,佢終於忍唔住嬲我了。

.

.

事緣是咁的。

去旅行好多人都想留低個倩影,就算女朋友本身唔係女神(已被打),但對方都仍然想影1張仙氣圖,叫做扮下偽女神咁。

「喂喂~呢個海景好正呀,幫我影呀~」

「好呀!」

如是者我隨手掏出1部單反相機,扮晒專業攝影師咁。

「影完嗱?俾我望下~」

啲人話如果幫對方影完相,但又唔俾佢睇,佢一定會周身唔自在,好似被蟻咬咁。而事實再次證明,呢樣嘢係真!

「哇!好靚呀!!女神呀!!」我一路講一路轉身自私睇。

「喂呀!快啲啦~」

冇錯,佢被沖繩啲蟻咬緊。

「好啦好啦,俾你睇啦!」

…………………..

「妖……食屎啦……」

我將佢個頭zoom到勁大,今次真係成個mon都係。

仲要,今次唔係第1次咁,最後佢嬲爆爆攞手機自拍。

難捱旅行冷戰 影靚相求補救

見到佢突然認真咗,我都知好似出咗事。難得一齊去旅行咁開心,無謂搞到咁……所以我決定認真幫佢影靚相補救!

1個人最靚嘅時候,其實就係唔知有鏡頭影緊佢、留低最自然嘅一面。

喺女朋友發緊呆嘅時候,我偷偷哋捕捉到好多唯美嘅角度,加上沖繩天氣好靚好舒服,只係輕輕執一執相就成為女神照。

(當然唔會出樣,ha!)

整好啲相就偷偷哋WhatsApp俾佢。「喂~唔好嬲啦,送啲禮物俾你。」

叮~叮~~~

我見佢望住部電話又望下我,帶點疑惑咁,我諗佢都估唔到成個人喺隔籬都仲要WhatsApp……

「係咪影得好靚呢?Haha!」

「唔關你事!係……因為我靚囉~~」

但我望住佢從心底嘅微笑,就知道今次佢滿意~

之後仲post埋上Ig添……

所以話,當1個人影咗張靚相,真係會開心足成日,重要嘅係,佢已經忘記咗要嬲你,ha!

PS:標題應該改,幫女朋友影相的重要性,好似係……

Btw,嚟到咁舒服嘅地方,都好難嬲咁耐嘅,ha!

Ig: hottofuzai

fb: 熱豆腐仔