早前都略有聽聞,日本某部分餐廳唔招待遊客,甚至有餐廳老闆針對性地喺餐廳門口寫明「NO CHINESE」。

本來以為只係好小部分 日本餐廳唔歡迎遊客 ,估唔到喺大阪就遇到一次咁嘅情況。

當晚,我同女朋友諗緊晚餐食乜,行過見到一間串燒店幾多日本人食,門口又飄散住串燒香氣,就決定晚餐食呢間啦!點知一入到去,我唔知老闆憑咩去判斷我咩國籍,但一見我打開門都未行入去,就舉起雙手打交叉,指住個「NO CHINESE」嘅牌。

我試圖解釋自己係香港人,但侍應一邊鞠躬say sorry,一邊請我出去。我同女朋友一臉茫然企咗喺餐廳門口,但侍應睇嚟非常堅決,一直企喺門外等我哋離開。

其實我唔係話一定要食呢間餐廳不可,但被拒諸門外嘅感覺非常難受。不過最難受嘅,係自己被誤認係強國人。個老闆一定係受咗極大創傷,先會令佢做出咁嘅行為,對遊客有殺錯冇放過。

香港唔係中國喎!

我有諗過向店員解釋「Hong Kong is not China」,但見佢個樣都一臉無奈,應該係老闆落咗指令,我亦無謂令人難做。我亦都考慮過可能老闆分唔清香港同中國,可能話自己係韓國或者台灣人,會有機會入到去呢~

但諗深一層,如果偽裝成其他國家嘅人,就係為咗入去食一餐飯,咁嘅行為同我哋鄙視嘅強國人有咩分別呢?

事後我一直耿耿於懷,亦同喺日本留學嘅朋友講番呢件事,估唔到朋友一聽就知道我講邊間餐廳。佢話呢間串燒店雖然開喺遊客區,但一直都唔招待遊客,不論係外國定係華人,一樣會被拒諸門外。

至於掛喺門口嗰個「NO CHINESE」嘅牌,純粹出於老闆對於強國人嘅怨恨。

老闆:唔應該要自己國民排隊

點解老闆要咁做?朋友話,老闆了解作為日本人見到屬於自己嘅國家、屬於國民嘅餐廳被遊客擠滿晒嘅感受。佢亦眼見好多出現喺旅遊書嘅餐廳,雖然生意倍增,但變成只做遊客生意,日本人見到咁多遊客,而對餐廳卻步。

佢覺得唔應該要自己國民排隊,而餐廳入面全部都係遊客……所以佢寧願唔畀遊客入去,做少啲生意,都確保日本人去到可以唔使排隊就入到餐廳食串燒。

結果,串燒店喺嗰區大受日本人歡迎,的確,佢生意冇其他餐廳咁好,門口大排長龍,但老闆做得開心,客人又食得開心。

聽完朋友咁講,我由衷佩服串燒店老闆。反觀香港,好多人都話討厭強國遊客,冇禮貌、排隊打尖、屙屎屙尿……但好多人口裡說不,身體卻很誠實,想趕走強國客,但又繼續做佢哋生意。睇下尖咀銅鑼灣嘅名店sales,口講就話好憎強國土豪冇禮貌,但當佢哋招呼香港客,其實一樣黑面,就係因為香港人唔夠豪爽,問長問短,最後先買得一、兩樣嘢……

而且我發現,香港人愈來愈冇禮貌,無論喺香港定去旅行都係一樣,搭港鐵入閘「嘟」慢一秒就被後面嗰個不耐煩怒啤,上港鐵永遠唔畀人落車就一窩蜂湧入車廂……

話唔定不久將來,去到日本,會見到餐廳門外貼上「NO CHINESE AND HONG KONG」 嘅字句……


 

專頁:http://www.facebook.com/BlueGodZi

Ig:BlueGodZi

相關文章

行李迫爆電車  大阪人鬧爆遊客冇品自私

滿員電車 ! 令日本人不悅的 5 大行為

日本餐廳唔歡迎遊客 ,有錢都唔賺真係蠢?

空姐 :比起大陸人,有時我更加怕香港人⋯⋯

旅行教我千萬唔好做的 8 件事