每個人生日時都想收到祝賀,但如果強逼陌生人祝福又真的好嗎?最近有網民到中環一間高級Omakase店用餐時,獲同場生日客人請食蛋糕,但對方竟然因為他沒有主動祝賀而突然發難,結局超尷尬!

蛋糕 請陌生人食蛋糕未獲主動祝賀 港媽突發難
請陌生人食蛋糕未獲主動祝賀 港媽突發難(圖片來源:unsplash@anetakpawlik)

日前有網民向Facebook專頁「生仔要考牌系列」投稿,他表示與友人到一間每人要價約$3,000 – $4,000的中環高級Omakase用餐,整餐Omakase體驗十分開心。正當兩人聊得開懷時,餐廳經理突然手持兩件芝士蛋糕到他們面前,並表示因為另一邊最遠、坐在門口旁的客人生日有剩餘蛋糕,因此就請他們吃。

蛋糕 事主與友人到一間每人要價約$3,000 - 4,000的中環高級Omakase用餐
事主與友人到一間每人要價約$3,000 – 4,000的中環高級Omakase用餐(圖片來源:unsplash@Thomas Marban)

當時兩人其實已經十分飽足,但基於禮貌便沒有拒絕。而因為他們與該組客人中間隔了5、6名日本客人,也不便走動,所以便打算在臨走之前再向他們道謝。

蛋糕 當時兩人其實已經十分飽足,但基於禮貌便沒有拒絕蛋糕
當時兩人其實已經十分飽足,但基於禮貌便沒有拒絕蛋糕(圖片來源:unsplash@coco tafoya)

經理要求講Happy Birthday

就在兩人繼續聊天,相談甚歡的時候,餐廳經理再次走到他們身邊:「不如你哋講聲生日快樂?」令兩人頓時「呆一呆」,但仍立即禮貌轉身,隔著數名素未謀面的客人,並向遠處大聲呼喊:「多謝晒呀!Happy Birthday!」

蛋糕 面對闊太的無禮,事主仍禮貌轉身向他們大喊:「多謝晒呀!Happy Birthday!」示意圖,非當事人)
面對闊太的無禮,事主仍禮貌轉身向他們大喊:「多謝晒呀!Happy Birthday!」(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

而該檯生日的客人當中,一名闊太突然語氣不悅地說到:「今日我個仔(貌似16-7歲)生日呀,所以請埋你食蛋糕,我可以揼咗佢!」再次令事主「呆一呆」,雖然場面十分尷尬,事主仍然繼續禮貌表示:「唔好意思呀!頭先見你哋傾緊計。生日快樂呀!多謝晒。」事主表示希望息事寧人,但兩人卻因為這小插曲,早就忘記剛才聊天的話題。

闊太:「今日我個仔貌似16-7歲)生日呀,所以請埋你食蛋糕,我可以揼咗佢!」示意圖,非當事人)
闊太:「今日我個仔(貌似16-7歲)生日呀,所以請埋你食蛋糕,我可以揼咗佢!」(示意圖,非當事人)(圖片來源:SBS《Penthouse 2》截圖)

港媽:件蛋糕我會揼咗去

原以為用餐小插曲就此完結的兩人再度聊天,但闊太此時卻旋風式、氣沖沖地走到兩人面前,伸手拿起兩件蛋糕,並充滿敵意表示:「你哋唔鍾意我個仔,件蛋糕我會揼咗去,唔使你哋食!」令尷尬氣氛達到頂峰。

闊太充滿敵意表示:「你哋唔鍾意我個仔,件蛋糕我會揼咗去,唔駛你哋食!」示意圖,非當事人)
闊太充滿敵意表示:「你哋唔鍾意我個仔,件蛋糕我會揼咗去,唔駛你哋食!」(示意圖,非當事人)(圖片來源:SBS《Penthouse 2》截圖)

滿腦黑人問號的事主表示,無法理解闊太的一系列行為:「我哋同你哋係陌生人,有乜野鍾意同唔鍾意嘅點?我哋做錯乜?我哋餐飯又唔係你俾錢,我又冇叫你請我食蛋糕,我以為你係開心share咋!你想我哋做乜?同你個仔唱生日歌?你個仔生日其實唔關我哋事,唔駛我哋七星拱照咁圍住佢賀佢生日吓嘛?呢度又唔係你包場同你個仔慶生!」

蛋糕 事主:「你個仔生日其實唔關我哋事,唔駛我哋七星拱照咁圍住佢賀佢生日吓嘛?」示意圖,非當事人)
事主:「你個仔生日其實唔關我哋事,唔使我哋七星拱照咁圍住佢賀佢生日吓嘛?」(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

被闊太的無理行為兩度打斷的他們,最後亦選擇直接結帳離開餐廳。餐廳經理送兩人離開時,不停向兩人道歉:「真係唔好意思,我都唔知講乜好」。最後事主也語帶諷刺直言:「我心中只默默祝福佢仔仔將來嘅老婆,Amen!」

蛋糕 餐廳經理不停向兩人道歉:「真係唔好意思,我都唔知講乜好」示意圖,非當事人)
餐廳經理不停向兩人道歉:「真係唔好意思,我都唔知講乜好」(示意圖,非當事人)(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》截圖)

網民:應該學岩布仙尼

事主的離奇遭遇引發大批網民熱議,網民紛紛表示:「其實都講咗生日快樂啦,仲想點」、「個經理個做法都奇怪啦」、「無朋友同佢慶祝生日到要將啲蛋糕同陌生人分享」、「要人講生日快樂去海底撈啦」、「佢哋應該學岩布仙尼happy birthday to me」。

蛋糕 網民:「佢哋應該學岩布仙尼happy birthday to me」
網民:「佢哋應該學岩布仙尼Happy birthday to me」(圖片來源:YouTube@ATV 亞視數碼媒體影片截圖)

亦有網民笑言:「唔講以為個阿媽請全場食今餐,『今日我仔生日,今晚呢餐我嘅!』即刻贏來全場歡呼聲同掌聲,再加句生日快樂!」、「既然佢拎起咗舊蛋糕又咁串,我會用叫侍應既tone叫佢拎走佢『我地唔食啦麻煩拎走佢呀唔該』激下佢都好。」

網民:「既然佢拎起咗舊蛋糕又咁串,我會用叫侍應既tone叫佢拎走佢『我地唔食啦麻煩拎走佢呀唔該』激下佢都好。」
網民:「既然佢拎起咗舊蛋糕又咁串,我會用叫侍應既tone叫佢拎走佢『我地唔食啦麻煩拎走佢呀唔該』激下佢都好。」(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

為何同場食客沒有向港媽一枱表示謝意?

當時食客兩人其實已經十分飽足,但基於禮貌便沒有拒絕。而因為他們與該組客人…詳情請看

港媽因無獲祝賀後有甚麼反應?

該檯生日的客人當中,一名闊太突然語氣不悅地說到:「今日我個仔生日呀,所以請埋你食蛋糕…詳情請看

圖片來源:unsplash@anetakpawlik、unsplash@Thomas Marban、unsplash@coco tafoya、TVB《愛回家之開心速遞》截圖、SBS《Penthouse 2》截圖、ViuTV《大叔的愛》截圖、YouTube@ATV 亞視數碼媒體影片截圖