曾有不少男生於網上分享指「搭公共交通工具唔敢抬頭,手唔敢郁,電話鏡頭都唔敢對街」,皆因「一子錯,隨時被人當別有用心,趁人多揩水」。雖然這話題曾備受爭議,但近日又有網民分享「被當變態」經歷,忍不住在網上直斥港女無理,更指「真靚女同偽靚女嘅態度好大分別,D自信過高嘅港女可唔可以照吓鏡先啊」。

港男斥港女自信過高「當全世界係變態佬」 低頭玩電話都畀人「摺」

人與人之間衍生出來的第一印象,都會先入為主地以外貌行先,正如「你的樣子如何,你的命運也必如何」的說法。近日有港男於網上發帖大呻,指經常都有陌生女子把他當作「變態佬」,以為街上的男士都對她有好感。而港男更提出一大重點,指「以為自己好靚嘅醜女最麻煩,反而真係靚女就友善好多」!而這個情況最常發生的就是公共交通工具上。

變態佬 樓主經常被當作「變態佬」
樓主經常被當作「變態佬」(劇照,非當事人)(圖片來源:ViuTV《假設性無罪》截圖)

巴士站排隊「離行離列」都被誤會

港男表示不少港女都靠化妝及衣著變得「見到吓人」,但外表都遮蓋不了她們內心的醜惡,而自己早早就已經看穿她們虛假的外表。港男指自己在街上跟其他女生面對面時,即使自己無視她們而耷低頭玩電話,女生們都可以認為男生是對自己懷有好意,對自己有好感。「有次搭巴士排隊時,同前面個女仔刻意保持著一隻手長度距離,但對方仲係覺得我係「變態」咁跟著她,仲『摺』咗一聲」,不禁令他暗中怒斥「佢哋係咪真係覺得自己好有魅力?」

變態佬 貼得太近都會讓人引起遐想
貼得太近都會讓人引起遐想(劇照,非當事人)(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》截圖)

「真靚女」態度友善 只有自信過高的港女疑心重

港男表示自己曾經遇過的「真靚女」全部都十分有禮貌,而且笑客滿面,親和力超高,令到事主每次見到「靚女」都會不經意地四周張望,更曾試過直接落力地與她們交流,而得出的結果是禮貌的對待,對方會「唔該前、唔該後、麻煩晒」,並不會當他是變態佬。

變態佬 靚女的真誠態度反面引起反差
靚女的真誠態度反面引起反差(劇照,非當事人)(圖片來源:TVB《守護神之保險調查》截圖)

網民:根本係你自卑先以為人哋當你變態

以為會引起男士們的共鳴,但反而有不少網民認為樓主是出於自卑心才有這種看法。有人指「你樣衰啫,成長經歷令你太敏感自卑」、「一竹篙打沉一船人喎你,你樣衰至畀女當變態佬啫,唔好話晒所有男人先得」。更有網民回應指事主因「溝唔到女」而刻意貶低女生,「吃不到的葡萄」、「你太猥瑣,女仔feel到你個人奇奇怪怪咪避開你」、「其實你咪又係人哋無做過啲咩,自己諗多咗」。

圖片來源:viuTV《大叔的愛》截圖、ViuTV《假設性無罪》、TVB《守護神之保險調查》