唔少小朋友或家長會寄聖誕卡畀住喺芬蘭的聖誕老人,又會喺聖誕節前送聖誕卡或者聖誕禮物畀親朋戚友。雖然依家距離聖誕節還有1個多月,不過,若果你係想寄畀海外親朋的話,就要留意喇!為了確保空郵郵件可以於聖誕前寄抵目的地,香港郵政已經公布了今年的 聖誕截郵 日期。大家記得要於 聖誕截郵 日期前寄出郵件呀!

原文:Sunny Kiss

部分熱門地區 聖誕截郵 的空郵日期表:

有關世界各地的 聖誕截郵 日期,請詳見「2016年聖誕空郵截郵日期一覽表」。

寄信給聖誕老人

除了寄聖誕卡和聖誕禮物畀朋友之外,唔好漏咗仲有聖誕老人啊!

如果想寄信給芬蘭的聖誕老人,請寄去以下地址:

Mr. Santa Claus
Napapiiri / Arctic Circle 96930 Rovaniemi, Finland

寫信給聖誕老人?香港都有!

除咗荷蘭,其實香港也有聖誕老人!香港郵政 每年都會提供「聖誕老人」的回信服務。寄件人只需要在信封面上寫上「寄信給聖誕老人」,貼上所需的郵費就可以了,最緊要係記得要寫上回郵地址啊!

有什麼聖誕好去處推薦?

聖誕當然不可不去商場聖誕擺設9大巨型聖誕樹聖誕燈飾打卡,包括西九文化區K11 MUSEA聖誕樹,適合情侶及與朋友、家人、小朋友一同感受濃厚浪漫聖誕氣氛!聖誕市集方面,可看聖誕市集2022,其中不得不去D2 Place赤柱美利樓

有什麼聖誕禮物推薦?

建議可選擇實用類型的禮物,GOtrip整合一系列聖誕禮物提案,包括HK$500、HK$300、HK$200、HK$100內,即睇:聖誕禮物推薦。另外,與朋友派對時絕不可以缺少聖誕蛋糕增添節日儀式感。