香港人最愁就係土地問題,但係位處市區黃金地段嘅添馬公園就有一大片草地,坐得攤得連做瑜珈都得,唔搵埋朋友一齊嚟野餐吹水真係嘥晒,日落夜景一流,可以由朝玩到晚。添馬公園24小時免費開放予公眾,唔好嘥咗呢個咁珍貴嘅空間,趁呢幾日天氣咁好,搵埋一大班朋友去添馬公園啦!

撰文:Si|圖:新傳媒資料室、Instagram(原文刊於《新假期》)

添馬公園大草地任踩唔嬲 野餐之選

政府總部附近嘅添馬公園一直係熱門嘅野餐好去處。位於金鐘嘅添馬公園佔地17,000平方米,交通便捷,金鐘港鐵站一出,過條天橋就到,喺咁擠迫繁忙嘅金鐘竟然有咁大片草地,仲有無敵海景,簡直就係城市中的綠洲。平時公園嘅草地出晒名只作觀賞用途,但添馬公園喺正政府總部隔籬,仲有行政長官辦公室同立法會綜合大樓,草地都可以任踩唔嬲,大家要好好利用呢片草地先得,除咗野餐,大家仲諗唔諗到可以做啲咩呢?

 

華燈初上 日落夜景一流

去到添馬公園唔好坐一陣就走,行出少少就係中環海濱長廊,呢度嘅日落夜景都好靚㗎,享受吓徐徐海風,只要有三五知己一齊,由朝坐到晚都冇問題。添馬公園內有幾張雲石櫈,有聰明嘅網民發現就一就角度就可以拍出「天空之鏡」嘅效果,反轉晒嘅倒影非常清晰,同正宗嘅「天空之鏡」幾可亂真,小編覺得夜景嘅效果比日景更佳,建議等到夜晚先影。

有網民C Chow就拍左一段添馬公園日落靚景Time Lapse,拍出了添馬公園海景嘅魅力。

添馬公園
地址:金鐘夏慤道(顯示地圖
開放時間:24小時開放
交通:乘搭港鐵至金鐘站,由A出口步行約5分鐘即達
查詢電話:2520 2321