放題不再局限於日本菜和韓國菜,特定食物放題如pizza、牛扒和雪糕都有人捧場。最近發現竟然有餐廳推出了 雞翼放題 !雞翼一向都是深受港人歡迎的小食,今次可以一次過吃12款不同口味的雞翼,有芝士、瑞士汁、韓式辣醬和蜜汁等等,雞翼控已經聽到「流晒口水」了!

撰文:Sam | 相片:官方圖片(原文刊於《新假期》)

$118 雞翼放題!12款雞翼任你食

位於荔枝角的餐廳The Hub於上月推出過「雞翼祭」,1.5小時任食13款雞翼,由於反應熱烈,今月決定再推出雞翼放題。雞翼放題將於10月22日和29日,中午12時至下午6時舉行,同樣可以任食1.5小時,雞翼款式雖然比上次少1款,但相信12款口味已足以給大家好好品嘗!

由於餐廳空間不算太大,每節只能容納30人,不設walk-in,需要電話預約,價錢$118一位。除了雞翼之外,更會有其他食品,現在為大家一一介紹!

 

一次過試齊12款雞翼!

今次放題有12款雞翼,包括:麥脆雞翼、西檸雞翼、芝味雞翼、瑞士汁雞翼、孜然雞翼、蜜汁雞翼、沙爹雞翼、韓式辣醬雞翼、蒜香雞翼、避風塘雞翼、泰式炸雞翼和花雕雞翼。一開始享用放題,店員會送上全部12款,給大家試齊每款口味,之後可就根據自己喜好,再點「雞翼全餐」或自選特定口味。

 

 

同場有沙律吧+粉麵任食

大家不用擔心只食雞翼唔夠飽,過百元的放題當然不單單只是有雞翼,場內更會有沙律吧和粉麵提供。屆時會有大約4-5款沙律、2-3款粉麵或飯和1款湯,給大家任食任添,一定夠飽!

加$20可任飲檸茶、汽水

如果感到口渴的話,場內都會有飲品任飲,不過要另外再加$20一位,除了罐裝飲品,如可樂、雪碧和忌廉梳打外,這裡都會有新鮮檸檬茶。

10月FULL BOOKING!11月中、12月頭再加推

10月的雞翼放題於網上接受預約,反應比之前的「雞翼祭」更熱烈,中途曾加開時段,但短短幾天都已經full booking!想吃的朋友亦不必傷心,因為餐廳已決定11月中或尾和12月頭再推出雞翼放題,到時候記得留意官方facebook page了!

The Hub

地址:荔枝角青山道688號嘉名工廠大廈H座7樓(顯示地圖
營業時間:星期一至五 11:45am-2:30pm 星期六至日休息
電話:3755 4931
facebook:https://www.facebook.com/thehubhongkong1/