一年容易又聖誕,聖誕節指定動作梗係去睇燈飾,順便打個卡UP相上Instagram呃下like 都是必須的。但係香港零售業喺疫情既影響下,商場放喺聖誕裝飾的預算似乎唔多,要搵似樣少少嘅燈飾都唔容易。最近有網民於社交媒體Facebook 的群組「香港風景攝影會」發帖文,上載多間商場的聖誕燈飾,指今年不少佈置都愈見簡陋,尤其1881的簡約聖誕風更被網民稱「歷年最差」,認為為了節省成本而犧牲美感。

聖誕燈飾 簡約的裝飾未能突顯心意
簡約的裝飾未能突顯心意(圖片來源:fb@香港風景攝影會截圖)

港人彈1881聖誕燈飾為「歷年最差」 心心拱門好簡陋:慳皮到爆!

網民在社交平台分享指,今年尖沙咀1881的戶外聖誕裝飾只得約一層高的聖誕樹,旁邊有兩個設有心型擺設的拱門,認為設計簡陋,指一句說話已可總括觀感 ——「簡約節儉」。與上年1881的「巨型松鼠聖誕打卡位」聖誕裝飾作對比,大家都認為松鼠題材的設計更具心思,稱「去年聖誕裝飾超美」、「比較去年松鼠主題今年遜色很多」、「今年燈飾幾醜吓」,建議商場「搵塊布包返住佢算啦」。

聖誕燈飾 網民提議:「搵塊布包返住佢算啦」
網民提議:「搵塊布包返住佢算啦」(圖片來源:fb@香港風景攝影會截圖)

聖誕燈飾 而且只有這個3色拱門
網民指1881的紅色拱門看起來一點也沒有設計感(圖片來源:fb@香港風景攝影會截圖)

海港城獨角獸主題被指似長洲搶包山 網民:勁靚囉

另有網民發帖,批評以「旋轉獨角獸樂園」為主題的尖沙咀海港城聖誕裝飾,戶外幻彩聖誕樹「日頭無乜意境咁」,對比晚上閃閃發光的表面,觀感完全不一樣。更有網民誤以為是長洲的包山或者以為是作祭祀用的,「我第一眼望既時候,以為係祭祀」、「我睇以為包山嚟」。不過亦有網民護航,指「日頭睇乜都無夜晚咁靚㗎啦,搵嚟講,人哋就係著燈勁有Feel」、「今年都好有夢幻感覺喎,你見過邊到祭祀有咁靚」。

聖誕燈飾 「閃閃星燈」七彩繽紛
「閃閃星燈」七彩繽紛被網民指似搶包山(圖片來源:fb@香港風景攝影會截圖)

聖誕燈飾 連同樓梯都充滿聖誕氣氛
但現場其實充滿聖誕氣氛,與往年相約(圖片來源:fb@香港風景攝影會截圖)

Megabox梵高主題

位於九龍灣的Mega Box 今年以「梵高沉浸式體驗展」為題的佈置,富有藝術感的梵高畫作加上一個鏡面打卡位,美輪美奐的畫面相當搶眼。不過搶眼又不代表會得到普羅大眾認可,網民指原意相當不錯,但「嗰幾朵太陽花真係唔啱Feel,揀得唔好」、「硬係有種俗氣滲出嚟」、「凡夫俗子真係唔識欣賞」、「夏日太陽花配搭冬天聖誕樹,呢個combination好咩?」。

聖誕燈飾 以梵高作為是次聖誕裝飾的主題
Megabox以梵高作為是次聖誕裝飾的主題(圖片來源:fb@香港風景攝影會截圖)

聖誕燈飾 而且更有不少畫作
當中更有展示不少畫作(圖片來源:fb@香港風景攝影會截圖)

圖片來源:fb@香港風景攝影會截圖、FB@新城市廣場官方網站