劉德華都講過:「今時今日咁嘅服務態度係唔夠㗎」,「西客(麻煩客人)」是各行各業的剋星,尤其是服務業,人見人憎一樣。日前於網上社交平台上瘋傳一段行車記錄器(車CAM)影片,片中看到的士司機和一名前往元朗為目的地的港女乘客因為選擇路線的問題而爭執,港女指責司機亂行「大欖隧道」時粗口橫飛、又投訴司機兜路。不過司機則強調「我有問你行邊條路㗎」,2人各執一詞,其後司機公開「車cam」,令到事情真相大白,不過港女仍然賴帳,被封為「西中之霸」。

大欖隧道 港女點解粗口連發鬧爆的士司機?
近日一名港女瘋狂爆粗鬧爆的士司機(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《 愛回家之開心速遞 》截圖)

港女搭的士爆粗鬧司機行大欖隧道 車Cam公開後仍死撐:總之你唔啱!

昨日(12月4日)有網民於YouTube頻道「香港新聞突發時事合集」上載一條以「港女乘客投訴的士司機走大欖隧道,司機稱已詢問,並公開車cam錄音證清白」為題的3分52秒影片,吸引大量網民討論。片中可見當時的士在高速公路上向「大欖隧道」前往,港女乘客發現後即表露不悅,更「爆粗」投訴指「咁我咪貴咗好X多,你咁樣兜」。司機聽罷感愕然,並指「我頭先真係問咗你㗎喎」,港女反駁:「咪行屯門囉,我講咗。我點會咁X ON X,X你老X,我返天水圍,行元朗畀個大欖,之後再兜返落天水圍啊?」。此是司機發出笑聲表示無奈,港女乘客繼續大炮連珠鬧司機:「你仲要屈返我轉頭囉!我真係好X着(憤怒)囉!」

大欖隧道 登上高速公路後,得到不斷的爆粗投訴
登上高速公路後,得到不斷的爆粗投訴(圖片來源:Youtube@香港新聞突發時事合集 Hong Kong Breaking News Collection截圖)

港女稱「邊個聽到話要行大欖」? 司機EQ極高回應

司機冷靜的向港女提出建議,指「妳如果覺得我係屈妳呢,我轉頭返去WhatsApp send返條片(行車記錄器片段)畀你好唔好?」,港女則重覆指「我會唔會咁x on x,我x你老x,我鍾意,我錢多啊?我鍾意行隧道元朗兜返去天水圍啊?咁好x明顯係屯門啦」。司機表示只是跟隨客人的意願:「有咩明唔明顯啫,我問你,你答屯門咪得囉,如果妳係屯門」,港女反問:「咁係邊個聽到我(話)行大欖先?邊個聽到先?」,司機理直氣壯回應:「左耳聽到,右耳聽到,個cam都聽到,ok?」。

港女瘋狂問候司機家人 車Cam證司機問「大欖」定「屯公」?

翻查車cam片段,當時顯示事發時間為12月3日的晚上7時多,一名港女乘客由一上車便得到司機的詢問,選行大欖隧道還是屯門公路,港女第一次未有回應,司機再問多一次:「大欖定屯門公路?」,港女乘客隨即回應:「大欖啊」,得到回應後司機就立刻開車,在車cam全公開之後立刻真相大白。

大欖隧道 由影片截圖所見,事發於7點42分。
由影片截圖所見,事發於7點42分。(圖片來源:Youtube@香港新聞突發時事合集 Hong Kong Breaking News Collection截圖)

錄音證事實後仍死撐 港女:你點會咁問㗎?

即使得知有車cam證明事實,港女仍繼續自言自語:「得啦得啦得啦……得得得得得!x你老xx,愈諗愈x嬲啊嘛,你諗住當我傻㗎?」、「得喇,唔好x再吠」。在車廂回復一刻的平靜時,港女繼續以粗口問候司機:「有錄音?x你老x,你搵x返啊,x你老x,我傻㗎?咁如果唔係呢?」,司機堅定的回覆,以表清白:「無如果唔係,因為你絕對係啊,無呢個如果」,港女繼續以粗口咒罵:「x你老xx,你好似好等錢使喎,你屋企人係咪有事啊?係咪生cancer啊?」

大欖隧道 車程中就是充斥著不繼的「問候」
車程中就是充斥著不繼的「問候」(圖片來源:Youtube@香港新聞突發時事合集 Hong Kong Breaking News Collection截圖)

隨後更有一張懷疑是司機向女乘客傳送「車cam」片段的WhatsApp對話截圖,港女知悉自己有一開初上車時選行「大欖隧道」後,亦未有認錯,更「死雞撐飯蓋」,反批評司機「x你老x,你正常司機好x明顯係唔應該行大欖啦,你點會咁x樣問架,x街,你好x窮啊?x你老x臭x,就係你嘅問題啦,總之」。

大欖隧道 影片的尾後更貼上一張WhatsApp對話截圖
影片的尾後更貼上一張WhatsApp對話截圖(圖片來源:Youtube@香港新聞突發時事合集 Hong Kong Breaking News Collection截圖)

網民大讚的士司機有禮貌:窮就咪搭的士啦

影片一出引來網民的熱烈討論,一面倒都支持的士司機,大撐司機有禮貌,「呢件事的士司機無錯」、「司機幾好禮貌」,更指責港女真是一名「西客」,「自己錯先咁x惡」、「不知所謂的女人」、「無恥先最恐怖」、「呢啲咁嘅人就算即場播返cam畀你睇咪又係唔會認錯。無知唔可怕,無恥先最恐怖」、「行大欖,快但係收隧道錢,行屯公,耐少少但係公路,正常人都問啦」、「最短路線咪就係行大欖囉」、「窮就唔好搭的士,唔識就問有乜分別」。

事情經過是?

有網民於YouTube頻道「香港新聞突發時事合集」上載一條影片,片中可見當時的士在高速公路上向「大欖隧道」前往,港女乘客發現後即表露不悅,更「爆粗」投訴指…詳請請看

網民支持邊方?

影片一出引來網民的熱烈討論,一面倒都支持的士司機,大撐司機有禮貌,表示呢件事的士司機無錯,司機…詳請請看

圖片來源:TVB《 愛回家之開心速遞 》截圖、Youtube@香港新聞突發時事合集 Hong Kong Breaking News Collection截圖