澳牛哥哥火氣盡收,變鐵漢柔情?澳洲牛奶公司(簡稱:澳牛)一向被遊客列為「唔敢幫襯的恐怖地方」,皆因餐廳出名「快、狠、準」,落單講遲一秒隨時被黑面「扯火」。不過其實都有不少港人為澳牛哥哥平反,指他們對港人很有禮貌,更會「搬櫈仔畀人擺嘢」。而近日有港男再度為澳牛哥哥加分,指「食完發現唔夠錢,好驚畀人鬧,點知最後好感動」!

澳牛 港男無錢 最近有港男在網上大讚澳牛有人情味,引來大批網民質疑
最近有港男在網上大讚澳牛有人情味,引來大批網民質疑(圖片來源:Facebook@香港茶餐廳及美食關注組)

港男帶$20食澳牛 埋單發現唔夠錢超淆底:「唔通要挑戰澳牛底線?」

最近有網民在「香港茶餐廳及美食關注組」分享在澳牛動魄驚心的經歷,事主指自己近日到澳牛食早餐時,「到埋單嗰下先發現銀包唔夠錢,搵勻全身都係得一張$10紙同幾個神沙,夾埋仲要唔夠廿蚊」。此時事主已心感不妙,「死啦,點算,唔通今次要挑戰澳牛底線,雖然澳牛哥哥平時好細心,但食完嘢無錢畀就唔係咁計」。

澳牛 港男無錢 澳牛昔日大排長龍
澳牛昔日大排長龍(圖片來源:Facebook@澳洲牛奶公司 Australia Dairy Company)

只收現金的澳牛,面對住沒有現金的事主,會否特別「扯火」?答案是:沒有。事主指當時打硬著頭皮問收銀姐姐「有無PayMe」,問口講了句:「唔好意思」,話口未完,姐姐已跟他說:「得啦,去撳機啦」。事主當堂表示「澳牛真係好有人情味,仲要無叫我留低任何貴重物品做保證,完全係講個信字」。

澳牛 港男無錢 事主指「唔夠現金真係好驚」示意圖,非當事人)
事主指「唔夠現金真係好驚」(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《九品芝麻官》)

網民質疑吹水歌頌:今時今日無現金都有八達通,用咩PayMe?你當我們傻的嗎?

不過有網民指「我感覺你是吹水,今時今日喺香港無現金都應該有八達通,還用什麼pay me,你當我們全部都是儍的?簡直是吹水唔抹咀」,言論隨即惹來過百留言反擊,網民紛指「你真係唔識㗎喎,一間食肆收現金,好出奇?開左幾10年,從來都係收現金,你自己冇去就話人吹水」、「唔止澳牛,我樓下茶餐廳都係只收現金喎」、「好多都仲係只收現金唔收其他,新景園係其中一間」。

澳牛 港男無錢 有網民質疑事件是「老作出來」,認為無現金,用八達通亦可
有網民質疑事件是「老作出來」,認為無現金,用八達通亦可(圖片來源:Facebook@香港茶餐廳及美食關注組)

自從無咗班「大陸客」,佢哋態度真係好咗好多

澳牛哥哥曾表示「唔係惡,只係大聲」,指餐廳要「光速」才可應付大量客源,指「入面慢慢坐,出面就有排排,想快啲搞掂條人龍啫」。有網民分享指自從遊客大幅減少,澳牛哥哥已經「收咗火」,由粗聲粗氣變了鐵漢柔情,更指他們對老人家、孕婦、小朋友特別好,「見你拎住一袋二袋都會搬張櫈仔畀你放嘢」。

男網民:見到麻甩佬就唔係呢個玩法

有網民更指試過身上沒有現金,「收銀姨姨就問D伙記身上有無Cash,叫我過數畀佢哋就得,真係好好」。不過有網民指澳牛哥哥「大細超」,對女生特別好,指「你試吓一個麻甩佬一袋二袋拎嘢入去坐,睇吓會唔會畀位你放嘢」、「嚟緊開返關多返遊客,大家又準備受死,好好享受暴風雨嘅前夕」。

澳牛 港男無錢 有網民指澳牛哥哥「大細超」,對女生特別好
有網民指澳牛哥哥「大細超」,對女生特別好(圖片來源:YouTube@Benja & Momo Channel)

Tags :
圖片來源:Facebook@香港茶餐廳及美食關注組、Facebook@澳洲牛奶公司 Australia Dairy Company、電影《九品芝麻官》、YouTube@Benja & Momo Channel