[ad_1]

布甸狗孖朋友變身冬甩登陸日本 在SANRIO角色大賞2020中過關斬將維持第二位的布甸狗,似乎不甘度過一個無聊的夏日,孖住朋友仔macaron一齊去沙灘玩!結果套上水泡卻變成一個圓碌碌、肥嘟嘟的得意冬甩! 原來這次「布甸狗Summer冬甩」企劃是由日本冬甩店Floresta所推出,將會在2020年8月8日起,於全國分店發售以下兩款得意冬甩。覆蓋在冬甩上面的自然是不可少的朱古力醬,淡黃色的布甸狗利用了南瓜味麵團製作而成,旁邊的水泡更加上了宇治抹茶點綴;而macaron則是士多啤梨味道,兩款都特意又好味! 以下兩款冬甩將會於8月8日至8月24日期間限定發售,兩款冬甩統一定價450円(未連税)。可惜疫情仍然持續,看來其他地區的朋友就沒福享用啦……
===============
▼記得Follow我們Instagram!
http://p.nmg.com.hk/bepuw3
===============
▼居加港人教你4步入籍
http://p.nmg.com.hk/hjqrz1
▼香港10件令日本人嚇一跳的事
http://p.nmg.com.hk/iknqy3
===============
#GOtrip日本 #Floresta #冬甩 #甜甜圈 #布甸狗 #macaron #GOtrip網絡熱話 #GOtrip_CY

[ad_2]

Source