【防曬面霜小知識】太陽伯伯好勤力,開足兩個禮拜工冇休息,大家有冇同樣勤力做足防曬措施?揀防曬用品的時候,有冇出現以下的問題呢?

撰文:主場・日本 | 圖片來源:網上圖片

 Q1:點解要防曬?

A:肌膚老化的原因,80%都是來自紫外線。

如果暴露於紫外線下,會加速皮膚老化。如果想keep住年輕的肌膚,就一定要做好防曬措施。

 Q2:唔做防曬措施會點?

A:當然會出斑,更會令肌膚鬆弛!

紫外線有2大特徵:UVA會令皮膚鬆弛,UVB會令皮膚變紅甚至出斑。UVA佔紫外線的90%,會去到真皮層,影響膠原蛋白,令皮膚變老。UVB只會去到皮膚表層,令皮膚出斑。

 Q3:甚麼是SPF及PA?

A:SPF是防UVB的時間,PA是防UVA的能力。

SPF 1=防UVB 25分鐘。
PA=愈多+,防UVA力愈強。
最大數值=SPF 50+、PA ++++。

 Q4:防水的防曬用品會傷皮膚?

A:錯!這只是迷信!

大家普遍認為,防水的防曬用品,會容易傷皮膚。防水的效果,其實是成分加入了「矽」,但矽本身是低刺激的物質,刺激的原因,應該是來自紫外線吸收劑及色素。

 Q5:SPF 20的防曬底霜+SPF 30的粉底液=SPF 50?

A:不等如!最多只得SPF 40!

另外要留意,就算SPF值高,但如果只薄薄搽一層,會影響效果!

 Q6:有甚麼方法令防曬用品更有效?

A:搽之前用化妝水,搽完再拍上UV powder!

原來,濕潤的皮膚有助反射紫外線,所以不要在乾的皮膚上直接搽防曬,應該先拍上化妝水。搽完防曬後,最好拍上UV powder防曬碎粉,有助反射紫外線。

下一頁:【 FlyJapan 】2018日本防曬藥妝測試 | Part 2:21款「防曬面霜」排行榜

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡

Tags :