【日本熱話:台灣豐胸飲品】提到對台灣女生外觀的印象,總離不開「又辣又正」、「身材超好」、「胸大腿細」等回答,可見台灣女生在外觀上最令人讚嘆嘅就係身材好。個個都想做「雞排妹」、「豆花妹」,咁唔通個個都咁易做得到咩!台灣女生在日本節目《世界くらべてみたら》訪問中提到最大煩惱是「平胸」,受訪者仲大方分享天然豐胸法!原來由細開始只堅持飲一種飲品就得?!

撰文:Carmen|圖片:電視截圖

台妹最大的煩惱:平胸!

台灣女性平均cup數為C cup,唔單止貧乳女性,台灣男性都希望女友擁有C~D cup。

台仔:愈大愈好!

 

台妹「擊退平胸」秘飲!

經過多年來飲食生活嘅改變,台灣女生嘅胸部cup數平均值上升為C cup。話就話平均,咁未達到平均值而煩惱不已嘅女生們有咩方法豐胸呢?答案原來係佢!

受訪台女表示由細飲到大,朋友亦對其cup數加以肯定。青木瓜四物飲可於台灣的便利店及超市輕鬆入手。

左邊的女生表示,由細到大媽媽都迫她飲,而旁邊友人證實,她的胸真的很大!

黑媽媽的,竟然係青木瓜汁?

飲品原料為青木瓜,帶有促進女性荷爾蒙分泌嘅酵素成分。

除青木瓜之外,亦加入了調整荷爾蒙平衡嘅中藥配方。

有村架純家姐親身試飲

嗯⋯⋯說到含有中藥成分,難免會令人聯想到「苦」、「難飲」,咁事實係唔係真係想像嘅咁難入口呢?

有村藍里聞過飲料後,認為帶有中藥的獨特氣味,而且聞上去味道似豉油。

一口氣飲咗半支嘅藍里表示味道完全是果汁,很易入口。

受台灣女生歡迎仲有另一原因!

效果期待值以外,最大嘅受歡迎原因就係青木瓜四物飲竟然有年齡限制!

飲用後有效果嘅時期原來止於25歲!有需要嘅年輕女生們要抓緊時間喇!

下一頁:【 FlyJapan 】笑死人!世界各地平胸叫法 | 台灣同樣叫「飛機場」,泰國叫法最潮!

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡