無論你對於《Pokémon GO》 呢個遊戲有咩睇法都好,無可否認,呢個遊戲真係令人多咗出街,剩係睇到啲人將公園迫爆,而唔係喺屋企涼冷氣,其實已經踏出健康一步。有朋友因為想行快啲,專登換上運動鞋出街!

對於健康活動,我冇理由唔撐。

外國有唔少人行山時,都會順便睇下會唔會有小精靈出現,雖然唔鼓勵,但唔排除有人行山都會想睇下會唔會捉到小精靈。有人問我山雞,如果要上山捉精靈,究竟有咩路線好呢?先唔講路線,講下要上山捉精靈嘅要求先!

  • 山徑路況要佳

易行:適合任何訓練員,就算係行山新手都啱。

  • 路線要安全

雖則話唔好一路行一路玩,但為免遊戲令大家分心,揀選路線以安全為要。

  • 手機網絡

根據通訊事務管理局辦公室,現時流動電話信號較弱的地點如下:大嶼山西南部、大欖郊野公園中部、西貢東郊野公園的鹿湖及西灣、東平洲東北部。要注意嘅係,政府嘅資料只係針對通話信號,收唔收到4G,就要自己向各間電話公司查詢。

  • GPS

現時香港手機信號嘅覆蓋,各個主要郊野公園應該問題唔大 (部分西貢地方除外)。但想GPS收得好,最穩陣都係上山。我山雞就試過行衛徑7段,落到水塘冇咗GPS。

  • 基本行山要求

都係帶水、帶毛巾、帶食物、著運動鞋、運動衫等基本嘢啦!

我就用上面呢幾個原則,搵出5條上山修煉路線。至於呢啲路線有咩精靈,就請大家向我報告嘞!不過大家要記住行山嘅目的,親親大自然都係為咗睇下靚景,同朋友一齊輕輕鬆鬆郊遊樂,所以捉小精靈係其次,欣賞大自然先係重點啊!

01/ 山頂一圈

起點:山頂廣場
途經:夏力道 > 盧吉道 (倒番轉都得)
距離:3.5公里
需時:1小時
難度:1星 (5星最高)
附近可能出現精靈:PokéVision@山頂

02| 沙田坳

路線:沙田坳道 – 麥理浩徑第五段 (沙田坳獅子亭 – 雞胸山) – 獅子山頂 – 麥理浩徑第五段 (九龍坳 – 筆架山 – 大埔道)
距離:約 10 公里
需時:2.5小時
難度:2.5星 (5星最高)
附近可能出現精靈:PokéVision@獅子山

注意:冇乜行山經驗就唔好去獅子山山頂,好危險。

03 | 元荃古道

起點:荃灣柴灣角 (港安醫院側)
途經:元荃古道 (荃灣段),終點為深井村
距離:7.3公里
需時:2小時
難度:2星 (5星最高)
附近可能出現精靈:PokéVision@深井

04 | 南丫島

路線:索罟灣 – 榕樹灣
距離:5公里
需時:1.5小時
難度:1.5星 (5星最高)
附近可能出現精靈:PokéVision@南丫島

05 | 魔鬼山

全長:8公里
需時:3-4小時
難度:2星 (5星最高)
附近可能出現精靈:PokéVision@魔鬼山