出生於八十年代嘅孩子,唔學似而家嘅小朋友咁,幾歲就可以拎住部iPhone返學,記得我的第一部手提電話都係中二時先有,係Nokia 3310。個陣時手機就只係一個打返屋企嘅工具,最多就係上堂偷偷地係枱底玩貪食蛇,同埋用同台SMS同同學交流,識用一定係用爛橙Orange!

我個年代嘅手機,邊似得而家一年換一部,記得我用左3310幾年之後,先至捨得換一部而經出咗成年幾嘅Nokia 8250,而呢部亦都係第一部陪我出國嘅手機。

當時嘅旅行好簡單,食就食、玩就玩、瞓就瞓。雖然8250比起3310已經進步左唔少,同埋仍然係硬淨過塊地,不過除此之外,就冇任何特別之處,尤其係出左國之外,佢嘅最大功用都已經冇埋。

亦都因為係咁,以前嘅旅行我無需要買Sim卡,亦唔需要到處搵wifi,手機一直放係gip入面完全係冇問題嘅。我哋出門最重要反而係拎部DC,影底周圍嘅風景,而其餘時候都係同朋友吹下水,享受一下大家一齊旅行嘅時間。


相反今時今日嘅旅行,好多人可能對住手機whatsapp、upload相上ig, facebook、覆老細email等等嘅時間係多過同朋友傾計,而且一冇左wifi,就好似周身唔自在咁。無錯!不知不覺間我哋已經變晒手機奴!

試下問下自己或者身邊嘅朋友,下次旅行嘅時候,唔帶iPhone唔帶Android,淨係帶返屋企櫃筒個部封晒塵嘅Nokia,有冇人敢挑戰?

下一頁:老細,我唔想去個旅行都要成日覆你email呀! 

相關文章

旅程中有一個家叫Hostel 、喜歡Hostel的 4 個原因

旅程中影過個d好柒嘅相,反而會成為全個album入面最好嘅回憶