去遊樂場玩,當然一大班人就開開心心啦~不過同揀旅伴一樣,一個難頂嘅「樂園友」隨時令你浪費咗張幾舊水嘅飛!以下呢幾種friend唔知你有冇遇過?

1) 齋坐王 - 行兩步坐半粒鐘

去得遊樂場玩就預咗要行架啦~間唔中休息下當然要,但有D人硬係好似冇食飯咁,行兩步就要抖半粒鐘。一大班人去玩仲煩,試過同十幾個人去東京迪士尼,由入口行成粒鐘都未去到城堡,喂張飛幾舊水架=_= 結果我離隊自己玩咗一日。

2)西伯利亞王 - 怕熱怕過乜

我當然知去遊樂場玩好熱啦,差唔多全日outdoor,尤其香港夏天的確好難頂,識玩一定帶多件衫換,但遇過D friend好似見光死咁,成日要呢係餐廳,真係幾冇癮。

3)懶惰王 - 唔肯排隊

有D遊樂場,尤其日本果D好似東京迪士尼或者USJ,即使閒日去,都要有心理準備全日要用三分一時間來排隊。但有D人唔知,見條隊長就懶得排,結果其實會乜都玩唔到!

4)投訴王 - 比咗錢當自己皇帝

「大帽山港女」果類人其實係主題公園日日出現,好多人比咗錢就當自己皇帝,小小事就多多投訴,故意令職員難做,最後其實都係想R著數,你係佢身邊個friend就真係只想搵㝫捐啦。其實入park玩都係想開開心心,無謂小小事就勞氣啦!

5)自拍王 - Selfie 呃 Like 成癮重症

入樂園自拍呃Like係常識,但一兩張咪夠lor…城堡又影、米奇又影、電燈柱又影、涼亭又影、樹又影、櫈都影一餐,真係有D想帶佢去睇醫生……

下一頁:貪靚王著錯衫、著數王爭免費贈品?

6)龍友王 - 入樂園只為影相

同自拍魔人有d似,不過呢類人唔影自己,影其他人或影景。帶住一部專業大機連埋腳架,到處捕捉最美一刻,甚至為咗等待最美嘅天色同光線而停留係同一個位半粒鐘,為咗尊重佢嘅專業,我唯有行開自己去玩啦……

7)貪靚王 - 靚衫大過天

一般旅伴去樂園最期待是玩機動遊戲,所以穿著都會以波鞋、褲子等輕便類型衣物為主,但偏偏有些貪靚人士穿高根鞋、超短裙等衣著,或是貪方便「踢拖」出動,結果玩遊戲時經常抱怨怕飛甩拖鞋、吹亂髮型等…

8)著數王 - 同o靚仔掙著數

大家都知可以問迪迪尼職員攞貼紙,而佢地係大人細路都會派。但有D大人見到有細路攞,又衝埋去掙,身為佢個friend真係會好鬼老尷。

9)冷靜王 - Poker Face 看世界

呢種Friend真係終極難頂,去得樂園大家都重拾童真開開心心時,佢由頭到尾黑口黑面,呢樣又話幼稚、果樣又話冇興趣,成team人就會比佢一個人搞到冇哂mood。
比咁多錢去樂園玩一日,大家都係想開心下輕鬆下~遇著唔夾嘅partner結果攪到鬧交就唔好,希望你能夠搵到一班又夾又肯同你癲嘅樂園友啦!

延伸閱讀

情侶旅行愛吵架?小心 6 大地雷區

同女漢子旅行 10 大好處!

一人旅遊不寂寞的 9 個秘訣