第二天早上六時多就自然起床,

周圍都有牛羊雞叫,
大自然的鬧鐘既準時又夠大聲.
昨晚睡得也不錯,
大概是因為四周環境寂靜,
沒有電話訊號,
沒有互聯網,
夜晚可以很專心睡覺,
不用因為上網這回事而令自己睡眠不足.

食過簡單的早餐後,
再次出發,
嚮導說,
今天要行的路程大約是兩個小時.

雖然是兩個小時,
但我們都行得很慢……….
慢得同行的外國人也見不到……

沿途所見的風景,麥田應該佔了三份一.

其餘的三份二就是石頭,石頭多到數不盡.

還好第二天的行程有河流,
感覺沒有之前一天乾燥.我們的嚮導走到河流就飲水,但我們怕萬一腸胃不適應,為免麻煩,最後也沒有嘗試.

其實在一堆又一堆石頭中行山真係幾得意,加上沒有其他人,好似在外星球行走般.

home stay 已經有好多羊咩咩 ^^等緊我哋 .

我們晚上就住在這裡,比起昨晚的房間,這裡好得多,簡單但起碼是一個小房間,但都是無電.

這次沒有小貓,但有小白兔

還有在戶外的自製洗手盆

房間裡面情況,但晚上係好多烏蠅 !!! 我記得嗰晚我要全個人入睡袋瞓先得.

這個洗手間都是簡單,但起碼空間感更大,夜晚上廁所滿天繁星多浪漫.

home stay 主人說旺季行山遊人很多要在外面再加建房屋

我個人很欣賞用玻璃樽造的裝飾好環保 ,資源比較少的地方通常很懂得運用資源.

home stay 的主人親自為我們造chapati.

今天因為只行了兩個小時,比較輕鬆,兩個住在home stay的小主人跟我們玩了大半天.朋友用即影即有相機和他們拍了照片留念,大家也很開心.

在此輸入文字

之前我提過我們認識了很多不同國藉的朋友,
先介紹他們.來自愛爾蘭的情侶,在印度旅遊兩個月後,回愛爾蘭結婚,再去中國渡蜜月,
好開心吖^^
((我係咁要請佢哋食香港特產 – 豬肉乾))

還有巴西情侶加法國年輕人,愛爾蘭準夫婦,我哋一齊玩了三日兩夜,
傾好多關於電影(亞洲),音樂,漫畫,明星……………….好無聊但係好開心.
雖然大家語言不同,
但係我哋都可以傾到計又開心 ^^直至現在我們都有在facebook保持聯絡,閒聊近況,旅行最好的地方就是讓我們遇到很多人.

我們由下午傾到夜晚 :)

然後又有大把時間參觀藏式民宿.

真係好喜歡佢哋嘅廚房,晒你冷嘅感覺係好好玩 :)

佢哋屋企係廚房和客廳一齊…

藏式open kitchen

今晚就食啲簡單嘅素食

第二日嘅行山旅程真係最舒服,又有大把時間周圍睇,同小朋友玩,唔知道第三日會點呢?仲辛苦定係更加舒服呢?好期待 :)

((待續))

更多旅遊和相片分享:

Instagram : INDIAPINK

FACEBOOK PAGE : https://www.facebook.com/indiapinkpink

BLOG: http://www.indiapink.com/blog/