早前大英奧運代表隊認唔番自己件行李,係好笑嘅!我又諗起有一次出trip,當我企在行李帶旁,見到我個喼已經出來,於是慢慢等佢自動碌過來啦!說時遲,那時快,有個大媽9秒9衝過去,攞咗我個行李落嚟喎!佢望真啲終於發現自己攞錯後,竟然就咁擺咗喺地上!如果我企咗喺對面見唔到咪有排等?攞番個喼後,我決定繼續等埋佢,睇下個喼同我嗰個有幾相似,似到可以認錯。佢個喼,由頭到尾,即係size、顏色、款式同牌子都完全唔同仲要係相反!即時嬲咗!

所以話, 認喼 係好重要。空姐朋友L教我三大貼士:

01 | 揀喼要鮮色

最簡單由顏色開始,鮮色有款嘅最易辨認,我自己用開黑色喼,而行李帶上往往又有千千萬萬個黑喼,惟有用一條sharp醒行李帶,咁就唔怕認錯啦!

02 | 自家行李牌

唔好用航空公司紙嗰隻,因為人人都用亦有機會爛。空姐L建議用矽膠款式,硬膠款式好易被壓爛,Marco Polo嗰款鐵製其實都唔錯,不過會員咁多個,加多一個tag就唔會撈亂啦!

03 | 唔好貼貼紙

好似送禮勤咁貼滿晒貼紙,係鮮明出眾啲,不過此舉同時會令到你個bar code淹沒於貼紙海當中,萬一要track番可能有困難。至於行李套呢,早前有機場地勤人員表示,行李套會遮住個條碼,亦令搬運困難,所以就乖乖哋唔好喇!

空姐L仲同我分享咗個小秘密,空姐啲喼個個一模一樣,究竟係點樣 認喼 呢?原來佢哋都可以用行李tag,不過要樸素為主。依家好多年輕空姐,大大隻蛋黃哥呀美少女呀鬆弛熊呀拳頭咁大個,老闆會唔like。佢仲好好彩,咁多年來都冇人攞錯佢個喼。以後要認實自己件行李喇!

Tags :