大家都知強國的土豪係幾咁鍾意去外地買嘢,不過去日本的確係好難忍手,就算香港人去到都會買到一袋二袋啦!少年,你太年輕了,你以為中國人去日本係掃藥妝咁小兒科?其實一眾土豪已經進化到中國人爆買日本傳統旅館 喇!睇嚟呢個世界已經冇人可以阻止到中國人買嘢嘅決心,天佑日本!

大手購入傳統旅館  日本中國化

去年有報道指出,旅館經營顧問表示,近年每日都會有二、三十宗購買旅館的諮詢,當中有 7 成是中國人,而且他們都開出天價。早前就有日本傳媒報道一名中國男性用10億日圓 (約7,447萬港元) 一口氣買咗 3 間日本旅館!

而最近就有日本山梨縣笛吹市一間日式傳統旅館「山吹旅館」被中國人收購咗,根據南韓《朝鮮日報》報道,旅館內盡是中國遊客,連服務員都以中國人居多,館內的指示都係中文字。相信入住嘅客人都有賓至如歸嘅感覺,因為直頭好似返咗中國一樣!唔想去日本變返大陸就要留意喇!

迎合國人需求 連高爾夫球場都唔放過?

近年中國人去日本都鍾意浸溫泉或遊覽文化古蹟,所以中國買家大多都購買傳統同溫泉旅館,做番自己人生意!舊年就有中國地產集團以 180 億日圓,買下北海道的星野度假村,真豪氣!當然唔止住宿啦!好有生意頭腦嘅同胞連森林、農場都唔放過,有北京企業就收購咗北海道羊蹄山下一個高爾夫球場,看來因為中國人要抵制日貨,所以將日本人持有的貨品都收歸國有。

日本人點睇?

對於中國資本於日本投資,有指日本持歡迎態度,因為有助日本低迷的經濟環境,而且有不少被中國人購入的旅館,本身就因為管理不善而面臨倒閉;但當然都有好多日本人表示不同意(相信唔少外國人都唔同意),他們擔心外地人不能好好經營傳統旅館,以致未能傳承下去,同時亦怕服務定價低會影響其質素。以後去日本搵溫泉旅館,唔想同大媽一齊浸溫泉就要小心啲喇!