入秋前想近近地玩水? 墾丁 絕對係不二之選!介紹返3大必玩,行程都唔使諗,輕鬆玩幾日!

01 | 探探乖巧萌鹿

早前爵爵同貓奴喺現場玩Live,被鹿仔圍攻,我呢個動物控即刻想去~呢邊啲梅花鹿比奈良鹿温馴好多,唔會咬人!!!小鹿仲識鞠躬,超有禮貌~園內總共有38隻小鹿,摸頭OK,但唔好掂四肢!

睇下隻鹿食得幾陶醉!!!

去前做足功課,鹿境屬於生態園區,絕唔係嗰啲虐待動物謀利的動物園,環保人士可以放心。

地址:台灣屏東縣恆春鎮恆公路1097號之 1 號
營業時間:星期一至日 9am-6pm
網上訂票: www.kkday.com/zh-tw/product/2125?cid=3069
票價:HK$47

02 | 南灣刺激夏水禮

嚟墾丁無非都係想同陽光海灘玩遊戲啫……
正想喺水清沙幼的海灘曬下日光浴,點知海中心不停傳來尖叫聲。
離遠睇除咗香港比較常玩的香蕉船外,仲有好多新奇的水上電單車拖行玩意。

即場試玩,坐埋同一條船的乘客齊齊叫到癲,想再刺激啲,可以玩埋翻船,或者叫職員「甩尾」。

南灣刺激水上活動(包免費接送)
網上預約:www.kkday.com/zh-tw/product/3185
價錢:HK$122

03 |  潛入透徹大海

唔一定考牌先享受到潛水的樂趣,其實參加體驗潛水,甚至是浮潛,都可以睇到珊瑚同小魚群。
我今次的潛點喺後壁湖,有一個熱帶魚餵食區,被萬魚包圍嘅感覺超興奮!

體驗潛水的深度約為10米左右,我參加的是需要牌照的Fundive,當日潛至15米左右。

熱帶魚非常不怕生,經常在身邊擦身而過,珊瑚亦沒有過份白化,顏色斑斕。

墾丁舒服潛水社
地址:恆春鎮大光路89號
電話:+886-(0)8-886-7897
價錢:體驗潛水NT2,200/HK$550、Fundive(有開放水域潛水牌)NT1,500/HK$375
FB專頁:www.facebook.com/cozidive

往墾丁及市內交通:

  • 高雄至墾丁拼車服務:www.kkday.com/zh-tw/product/2595?cid=3069
  • 墾丁市內的公車不太方便,建議旅客包車或租電動車。
    包車8小時約 NT2,800/HK$700,電動車每日約 NT800/HK$200
    若果同行人數為3至4人,打算一日跑勻沿海景點,包車相對划算!
    獨遊或人數少就揀電動車,行程自由有彈性,推薦小豬哥租車公司,Line id: Caikaiting、電話:+886-(0)985-650889