Saipan即係塞班島,關島隔離,屬於美國既一個島,去果度旅行,目的只有一個,盡情享受陽光與海灘,我地幾時都咁鍾意同陽光玩遊戲,親親海洋世界。

由香港出發去Saipan,而家已經無直航喇,我地當時去係直航5小時到當地,對比其他東南亞島國,可能有人都嫌遠左少少,而家無直航應該更少人會揀Saipan。咁咩國家嘅遊客會去Saipan多呢,咪就係日本人囉,以前日劇都會去塞班取景,變左幫手宣傳呢個地方,所以當日本經濟差時,無$旅遊,Saipan都有影响,好多日本食店結業。

酒店望出去的景色

都係講番我地今次個trip先,我地平時住hostel,apartment多,今次想住吓有私人沙灘嘅酒店,少有地(其實係唯一一次)買package,揀左Kanoa Resort Saipan,整體感覺OK,係房無Wi-F,大堂接收又差左少少,可能而家已經有改善,現代人無得上網會痴線架,同埋離市中心遠左少少,雖然有shuttle bus,但食飯下下去咁遠又要限時趕shuttle都有D煩,市中心附近有幾間resort都幾好,下次會識揀。
今次堅無安排行程,純玩,嘆同休息,夜晚落機休息一晚,第二朝即刻去私人沙灘游水,嘩,無諗過酒店個沙灘已經好多魚,因為太平洋戰爭時,留左D坦克或金屬係海,就變左熱帶魚嘅安樂窩,基本上只要一潛入水就會見到好多種魚,正到暈,好彩我地有自備snorkeling goggles,咁隨時想落水就落,唔使計租一套要幾錢,幾耐最抵。

不是太深水便可見到這景色

係得酒店hea左一陣,當然我地都不甘只留係酒店,即刻上網搵local tour啦,大少第一選擇係去kayak,我地揀左北面海域,簡簡單單玩兩個鐘包埋snorkeling,即日book,以為要第二日先有得玩,點知中午12點就來接我地,可能淡季,兩個客都唔放過,哈,又俾我地可以用盡D時間,Yeah~

Ocean Kayak

Kayak 時經過會看到二次大戰時美軍留下來的坦克


Kayak個tour包埋簡單BBQ lunch,我地坐係沙灘邊一路食,一路聽briefing,一個guide加我地兩個,嘩,正。出發啦~ D水係crystal blue,好清,一路都可以見到底,我地兩隻kayak(我無信心一個人,所以只好迫大少同我一架)都係沿海岸行,風浪都唔算大,行左大半個鐘,去到一個area係可以泊好隻kayak,個guide話果個area D水深約一米半,係果面海岸嘅熱門snorkeling嘅地方,我地就咁跳落水就玩,好過癮,魚好多,guide準備左餅乾俾我地引魚,結果唔使攞D餅乾出來,所有魚都好似知有人就有得食,自自然然游晒過來,我地就不停試吓影相,太多魚會擋住個鏡頭,好好笑,而個guide就不斷嘗試捉八爪魚俾我地睇,可惜個季節唔太啱,佢只捉左條魚俾我地睇,徒手捉魚確係勁,我地當然會放番條魚啦!玩左大半個鐘,回程又用左大半個鐘,兩個幾鐘頭嘅tour就好快完結喇,因為個travel agent係一間酒店裡面,所以我地可以免費用酒店沖身,泳池,感覺好抵,之後我地順便報埋之後軍艦島同blue cave兩個tour,叫做5日4夜中間3日full day都有節目,令人好興奮。

晚餐時間我地都會出去市中心食,食足3晚美國大餐,因為水準好,價錢平(對比香港),反正平時係香港兩個人少食美國菜,皆因碟碟都大堆頭,食飽飽就去行全市最大嘅souvenir shop,旅行有時係要寫意D,今次旅程真係輕鬆,Saipan俾人感覺好relax,當然帶點點美國feel,咁啱遊客又少少地。