老實說,我都幾鍾意那次德國之旅呢,德國係一個好整潔的國家,交通方便,景點又多元化嘛!睇車啦!睇波啦!城堡啦!就連主題樂園同教堂都有,實有一樣滿足到你啦!



因為我都未試過係歐洲去主題樂園,由Munich坐約兩個鐘火車就會到達德國的Legoland,我梗係試一試啦!雖然近近地馬來西亞都有Legoland,但天氣熱吖嘛,去樂園玩,天氣都好有關係,大熱太曬會好攰,好無心機!其實都未去過馬來西亞個Legoland,唔知果度點環境,德國的Legoland就唔算好大,我地安排入住Legoland resort一晚,玩就玩盡D,先講酒店,每間房都有一個主題,我地住嘅係海盜房,門口會有隻海盜船遊樂場,有小朋友應該超正,餐廳外仲有大型繩網,公園等設施,真係適合小朋友。

講番個樂園,遊人不算多,每樣遊戲都唔係點使排隊,食嘢又無人爭,舒舒服服玩兩日一夜,真心講外國人普遍好nice,無論玩,睇,食都好有秩序,完全唔會有勞氣的機會。仲有一個機動遊戲係德國Legoland 先有,係教小朋友認識流體力學!玩法好似海洋公園個衝天飛鷹咁,但隻翼係用自己對手去控制,咁就可以控制到高低到轉動!若果你有膽色同明白整個原理,可以學下大少佢玩到成架飛機掉轉左。佢痴嫁!

大少佢真係痴嫁

瑞士Luzern

新天鵝堡

威尼斯



另外樂園內都有好多Lego 砌成的場景,好似拜仁慕尼黑個主場啦,歐洲各國景色同埋大量星戰既場景呀!仲有個工場教育D 小朋友Lego 係點做既,整個Legoland 細細地既樂園但好好玩!




遊覽完Munich,下一站係去Amsterdam,而因為順路,離開Legoland當日,我地選擇停一停Köln(科隆),過一晚夜,科隆係德國第四大城市,我識好多歐洲城市名都係拜睇足球所賜,哈哈,科隆除左教堂出名,啤酒都好有名,仲係古龍水發源地,可惜我地只係路過,唔夠時間遊覽,就只好襯第二朝少少時間去左歐洲三大宗教建築之一-科隆大教堂,其餘兩個包括巴黎聖母院、羅馬聖彼得大教堂。um….咁個教堂有幾壯觀,就我嘅筆墨難以形容,不過整係講大小,係一定無聖彼得大教堂咁大,外形咁宏偉,但內部每個部分建築都好講究而且有特色,可惜我地宗教知識貧乏,不能了解每個地方的意義,不過至少知道科隆大教堂有一聖物好勁,就係從東方去朝拜初生耶穌的「東方三博士」的聖龕,2015年歷史,對基督教意義深厚,咁經過Köln一定要去參觀這所教堂,而且教堂位於火車站旁,交通方便得不得了,我地參觀完教堂就隨即坐火車去Amsterdam。

科隆大教堂