Munich(慕尼黑)一個充滿近代歷史價值的地方,先唔講歷史,講足球嘅,拜仁慕尼黑應該無人不認識啦!很遺憾我在Munich的時候,因為不想炒黃牛而錯過了拜仁慕尼黑的主場球賽,真的每每想起這事都覺得很可惜。我應承自己如果再到英國,德國,西班牙,我一定夾好時間買飛睇球賽啦!外國睇波,氣氛係好正架!我們由捷克布拉格出發到Munich,今次專登揀坐巴士,因為德國巴士時速可以達到每小時300公里以上,而且出名舒適又快又安全,無理由唔試吓嘅,果然沒有令我們失望,真的準時又自在,我同大少暗暗同南美坐巴士比較,真係差幾個level兼落後好幾年,但價錢當然歐洲貴D啦!不過一分錢一分貨嘛!德國人給人印象是工作認真,做事乾淨利落,有規有矩,你到德國旅遊你都一定感受得到,先到hostel放低行李同check-in,reception朋友好專業解釋hostel要有的規矩,要注意整潔免得影響他人,我地入住6人房,每個人有locker,床位有簾,差電位,小床燈,你可以有自己空間,感覺比其他地方hostel的管理更好一點,不過就少了一份人情味,跟我認識德國人工作的態度一樣,認真而有效率。Munich的景點有很多選擇,如果喜歡Bauhaus式建築文格的,一定可以滿足你,而今次我係第一次到Munich,但大少就第二次,所以揀去邊都有D爭論,要平衡兩個人的需要嘛,有時出現呢類情況,通常大少都不介意重遊某些重要景點,有D真係無聊佢會出聲,正面D睇,這樣都可以幫我慳番唔少時間,但內心其實好唔妥佢一世都去多我幾個地方。

先講講大家都第一次去的景點,BMW(寶馬)博物館,雖然我地唔係車迷,但見到mini cooper咁cutie都唔會唔like,先睇博物館外形都夠殺啦! 仲要我地咁啱免費入場,因為某人用BMW電單車橫越左非洲嘅記招,所以免費開放俾大家來贈慶,講得係博物館,由陳年舊型號同concept car都應有準有,就算唔識車都好快變知少少,可消磨大概兩小時或以上,因為你可以去埋隔離BMW展覽廳,睇同試坐新車,又可以行sovenior shop,零消費就可以玩一個下午,好抵呀!而且環境都好舒適,附近有埋大公園可以hea。





 

 

其實去BMW之前,我同大少有去慕尼黑安聯競技場碰碰運氣,就算入唔到場睇波,都可以感受吓個氣氛吖,安聯競技場外牆由二千幾個氣墊做成,有千幾個氣墊係可以發光,咁拜仁主場嘅時就亮紅燈,慕尼黑1860主場時就亮藍燈,唔係兩隊主場但有其他呢,就著白燈囉,如果當參觀一個建築物,一個地標都OK嘅,有球賽嘅氣氛真係好熱鬧,坐緊火車去,已經有好多球迷係度唱歌,個個都著晒拜仁嘅衫,帶晒頸巾,真係好可惜好可惜無入場睇,下次唔可以俾呢件事發生,一定唔可以。


話說我同大少係德國好似晚晚都去左beer garden開餐,拜仁羸波之後果晚,beer garden嘅人high到暈,又不停係度唱拜仁會歌,我點知?因為有個大叔見我地咁生面口,吹吓水,佢係拜仁忠實fans,教我地唱歌,一齊跳舞,又問我地點解飲得一杯啤酒,係咪唔鍾意,但德國啤酒一杯1L,佢地吓吓飲足一晚,點比先。咁最有名嘅beer garden之一,應該係HB啦!豬手係好食嘅,去德國一定要試試。

講左咁多現代嘢,係歐洲是但一個國家,都一定有D古蹟,閒閒地幾百年,係Munich出發,當然最興係去”新天鵝堡”啦!新天鵝堡,細細個睇卡通片既城堡就係咁既樣,連迪士尼個睡公主城堡都參考左佢,到大左先知原來世上絕少城堡係咁既樣。一般遊人都會從慕尼黑坐火車到Fussen,再轉巴士來一個簡單的Day Trip。但其實它的後山有好多好靚同好舒服既山俓,如你去新天鵝堡,我十分建議你可在Fussen 留多幾天,行下山,係湖邊休息下,享受下德國既郊外,BTW,其實有個”舊天鵝堡”架,不過day trip都未必夠時間去埋,要睇時間,因為又要夾好火車時間返Munich。

新天鵝堡


咁德國又點止Munich呢,我想我一定會再到呢個國家旅遊嘅。因為歷史背景吸引,建築風格獨特,現代科技發達,歐洲旅遊好選擇呀!