熊本可能不是日本最出名嘅旅遊地區,但熊本熊就可能係日本最受歡迎嘅吉祥物,果隻黑色大熊配兩個紅紅面珠,又真係幾可愛嘅,佩服日本好有心思每個地區都有自己嘅吉祥物來吸引遊客,每年仲攪吉祥物大賽,熊本熊都有羸過架。

位於九州嘅熊本,係去九州旅遊必到嘅地方,今次日本我地係自駕遊,所以感覺好方便,但其實我都想坐吓日本有名嘅火車架,熊本同阿蘇火山嘅觀光列車係好出名又好靚,或者將來有機會可以再來的話就坐啦!而家都係乖乖地做乘客先,日本自駕其實真係好容易,由於大少同我哥哥都係打日本game大,個GPS佢地好快上手,入日文地址都難佢地唔到,而且GPS個反應都好好,比韓國好很多啦!

係熊本住既hostel

我地一早由長畸開左兩個幾鐘車過來熊本,我地又係沿路D公路餐廳開餐,每次食親都唔會覺得失望,味道一定唔差,食店隔離仲一定有手信賣,當係臨離開果個縣最後買手信嘅機會,所以我地都好鍾意呢D公路休息站,公路上會有一D有刀刀叉叉嘅路牌來標示休息站就係附近,唔食嘢,當去吓洗手間都好,所以自駕時都要留意吓喇!



好快就搵到間民宿,今次間民宿好大,我地住8人房,結果得我地一行3人住晒,每個床位都有屏風間開,好日本風,咁一早放低晒D行李,我地就即刻出發去熊本第一大景點-熊本城,哈哈,先唔講熊本城點,3月尾竟然執到少少櫻花水尾,仲見到好多學生仔係度寫生,好多本地人野餐架,一早就有好開始,真開心。


熊本城乃日本3大名城之一,同大阪城,名古屋城齊名,其他兩座就未去,但整係睇熊本城又真係幾滿意,自小睇日本卡通片大嘅香港人,十居其九對呢類古城外貌唔會陌生,因為好多卡通都出現過,不過第一次親眼睇同係現場,感覺真實好多,同好多古城一樣,熊本城都有外圍城墻,主城會係中央最高位置,我地由底慢慢向上行,你唔需要地圖都一定搵到架,一路行一路賞櫻,好快就到左熊本城中最重要嘅天守閣。



天守閣內展覽左好多加藤清正時期的歷史資料,武器等等。而上到最高樓層,可以欣賞一下熊本城四面嘅風景,從高處望又另一番感覺,我地都差不多抖留左成個鐘,因為要慢慢拾級而上,返回天守閣門口,俾我地遇到有D人扮將軍同著和服,遊客可以排隊影張相,哈哈,我地都有影,反正到此一遊,唔好浪費吖嘛!

參觀完熊本城,我地去第二個景點-細川家刑部,細川家係三百幾年好威架,阿哥係熊本城城主,咁就送左好大塊地俾個細佬,細佬就起左呢個豪宅做茶屋,之後改左別墅,最後係做左宅邸,簡單D講,即係去參觀幾百年前嘅豪宅囉,去到要除鞋入內參觀,攪到真係去似去左人地屋企咁,感覺呢度度似卡通片D屋,不過大好幾倍,我地一路行一路會諗,古時D日本人係室內係咪唔會企起身,定係佢地真係好矮先,無間房大少可以企直,我就勉強可以企起身行,哈哈,不過呢度確實好舒服,每間房望到嘅園景都有用心安排,而且光線好自然,幾百年古宅來講,都無陰深嘅感覺,如果有時間,

來呢度睇吓,叫做認識吓日本人舊時嘅建築都好呀!仲有好多影相位架。




果日見仲帶D時間,5點人地收工前,4點半趕入去-水前寺成趣園,又係細川家個阿哥城主建造嘅,都係三百幾年前,為左招呼客人飲茶吹水嘅地方,中央有個大水池,依呢個中心再加D山山石石,小橋流水,錦鋰一定要有啦!成件事好日本,悠悠閒閒咁,試想想係中國,會有幾多大叔,大嬸,攪到無晒mood扮上等人去欣賞呢D山山水水石石啦!約莫行左大半個鐘,人家關門,我地說閃人了。

日本九洲個行程以觀光,浸溫泉為主,行街shopping就得熊本呢一晚時間,我地黃昏時間開始即刻飛去-上通下通,行街食飯,一定要試當然就係熊本多蒜拉麵,個味道同其他九洲地區有分別架,我就唔太like蒜,但大少同我哥哥就覺得好正,食一碗係唔夠飽架。
係上通下通D舖頭都集中係度,藥妝,衫,鞋都有得行吓,不過真係唔太多,當然仲有夾公仔嘅舖頭,只要你一開始左,個哥仔就不停幫你,直到你夾到為止,果時你又唔好意思收手,用左幾多都唔記得,只係記得最後都夾左索柏先走人,都無所謂,來得日本,夾公仔都係要做吓嘅。

行完街就再食2輪晚飯,一碗麵真係填唔飽大少,我地揀左好耐,想食咖喱,食多碗拉麵定點好,最後因為有睇日劇嘅關係,就去左居酒屋嘅物體,食串燒,餃子,飲啤酒,因為果間食店夜左都好多人係度吹水,我地去感受吓當地人嘅生活嘛!
熊本確實有好多有歷史價值嘅地方去,算做可以了解下日本古時文化囉,而自然觀光仲有阿蘇火山,另一篇先講,所以抵熊本可以係芸芸日本城市中,近年越來越多人去。