12月至3月是 馬爾代夫 的旅遊旺季,想避寒出走的朋友,就快手買機票啦!假若黃昏或夜晚機到埗馬里,趕唔切轉快艇或水上飛機,不妨先住一晚市中心Hotel Jen,第二日先去外島resort,唔使奔波,又免得蝕咗頭一日resort錢!

text: 字旅航間 | photo: Woody | model: Vivi Tam

就近機場 性價比高

二人房每晚$1,569起,下午2點已經有得攞房,退房時間亦好晏,最遲中午12點離開,難得去到馬代梗要瞓到自然醒。一落機,酒店已經有專人攞住名牌迎接,坐快艇7分鐘就到達酒店門口,作為「宿一宵」的中轉站係勁方便!

房間實用闊落,check-in當日送免費果盤,整體性價比高!

無邊泳池 飽覽 馬爾代夫 海景

大推15樓的天台泳池,從高處環抱馬爾代夫的無敵海景,跟外島平地觀賞玻璃水又另一感覺。

晚上到泳池旁的pool bar飲嘢超好feel!

Hotel Jen Male Maldives
地址:Ameer Ahmed Magu, Male 20096, Maldives 電話:+960-(0)330-0888
房價:每晚HK$1,569起(早鳥價、不包早餐)
網址:www.hoteljen.com/male/maldives