上回說到香港有直航飛日本鳥取縣,除了4 大回本好味美食,以下臨海靚景全部都令人出乎意料地難忘!!

05 | 玻璃海

咱們的國家得玻璃心,但在鳥取的浦富海岸,就有無盡大海玻璃水,清到見底!你知我定時定候都要吸入「Vitamin Sea」,呢度完全滿足到我,無添加海水,又有stand up paddle、獨木舟玩,好有衝動令我日日落水同陽光玩遊戲。



06 | 無盡沙漠

你知唔知日本都有沙漠呢?正正就係喺鳥取,東西長約16公里,經歷10萬年來,由河流把岩化物沖至日本海再慢慢堆積而成,而海風帶走了當中的水分,所以你夠膽試,會發現啲沙是鹹嘅!



07 | 露天溫泉

姐姐去日本最愛浸溫泉,而鳥取縣內勁多地方有溫泉hot spot,方便到連JR岩美町站旁都有得浸!想睇住海景浸的都有皆生溫泉,鍾意野外露出的仲有三朝溫泉,睇你口味選擇!

其實仲有好多原因我想再去鳥取:夠鄉郊、冇大陸人,而最最最重要係9月14日開直航喇!

香港來回鳥取米子機場連稅都只是$1,860,不過 1 星期得 2 班,建議鳥取入,大阪走!

其實仲有好多原因我想再去鳥取:夠鄉郊、冇大陸人,而最最最重要係9月14日開直航喇!

港航9月14日起直飛日本鳥取縣米子,來回票價未連稅$1,650起,埋單唔使2千超抵。雖然一星期只得兩班,但計劃open jaw行程又多一個選擇。

香港至鳥取港航來回機票

價錢:$1,650起(未連稅)

網址:www.hongkongairlines.com