杜如風幫大台拍攝全新一輯共10集的《關西攻略》,頭5集將會集中講大阪,之後才會介紹京都,作為「遊日敗家洗錢王」,今次只係第2次去關西,(佢第一次係去聽演唱會,睇完好快就走人!),所以唔少入門級景點都會拎嚟做介紹: 

關西攻略京都篇

節目預告已經曝光,當中熱門景點和體驗都可以率先睇,今次率先睇睇「關西攻略京都篇 」有何搞作:

京都扮伎藝體驗,好多香港人都試過,杜如風今次挑戰最大塊面:
清水寺觀光,細路都唔放過,反串造型唔係講笑!(相關文章:京都下京區 「夢館」和服體驗遊記 | MissRita 

《 關西攻略 》預告閃現 噴火拉麵

當畫面最震撼的,就有馳名遊客手冊的「噴火拉麵」!唔少遊客都曾經略有所聞: 餐廳最有名就是除了蔥拉麵(Negiramen),另外還會淋上特製熱油,形式獨特噴火場面!據講拉麵經火燒後,蔥味更濃!

老闆仲會要你扎好前額D劉海,怕燒親你 :

非常有噱頭的拉麵店, 不過就頗為「觀光式」體驗,去過一次未必會返轉頭,有網民睇完預告就話,呢啲唔使杜如風介紹都知喎!

但係如此肉緊的噴火場面,往往又真係要經電視台播出來,先可以吸引到師奶的眼球?!

下一頁:京都噴火拉麵餐廳幾錢碗?食客「4 個唔准」多規矩!