黎到第10日,要離開法國去英國啦!既唔捨得但又興奮XD

由法國飛去英國大約45 分鐘,係我搭禁過最短路程既班機呀!

一落機就去King’s Cross St. Pancras站既hostal, 發現熟悉的Harry Potter 9又4分3火車站呀!!!

哈!有個特別影相位比遊客架,教你點樣施展魔法,變!變!變!不過條隊就好長喇!

隔離仲有紀念品賣添!

King’s Cross St. Pancras站真係好方便架,連接住多條地鐵線同火車站,近市中心,亦都方便到郊外。

大家又係咪覺得呢個好熟悉呢? 衝上雲宵的一幕XD

omg, 車站超級非常地靚,每日經過都唔會厭XD

熟悉的LIVERPOOL, 陌生的LIVERPOOL STREET

哈!這一次純粹係為了一個熟悉既名字而去一個陌生既地方。

發現室內MARKET,但我去到時已經差不多7點,都關門了。

LIVERPOOL STREET 既建築物有古典味道的

亦都有現代商業既建築,係咪覺得同中環好似呢!
問左一個當地開食店既人呢度有咩特色呀?佢就話呢度係商業區,NOTHING SPECIAL
=0=

大家收工就鐘意企係BAR 前面飲2杯,吹下水!

在陌生既地方,找到了熟悉既郵筒!

找到了熟悉既電話亭!

LIVERPOOL STREET 巷仔入面都有唔少圖鴉可以玩下CHOK下XD

行到盡頭見到一間教堂,諗住自拍張相啦!陌生人熟悉的走過來合照,Haa, 或者我地唔會再遇上,但這一刻我們熟悉過。

在英國遇上來至馬賽既FAMILY,剛剛離開熟悉既地方,現在又遇上熟悉的人了。

旅行就係由陌生到熟悉,然後由熟悉到陌生……