深導遊太平洋釣魚之旅出發!


 

話說,三藩市景點唔多,來來去去都係嗰啲。有一日去漁人碼頭見到呢個牌,寫住有釣魚團,就上網search下。一睇,全部都係釣到勁大條魚又有鯊魚,以為係專釣大魚嘅釣魚團!(講到呢到已經知道我釣唔到大魚,不過都玩得好開心,請繼續閱讀)


(以上圖片來自網絡)

船家唔係每日出海,所以需要預早打電話查詢預約。要注意,報名後,船家會提醒你先上網申請釣魚牌照,要有牌照才能出海釣魚。

當天,0530am 咁早便上船集合,不過帶住以為會釣到大魚既心情係好興奮,一啲都唔眼訓!

上到船,船長check下我地既釣魚牌照,準備一下裝備,大概7am開船出發!船上有洗手間和水、咖啡,但行程不包午餐,所以亦可以自備食糧,不過經驗話我知,係海上搖五六個小時係完全無食慾。

開始離開三藩市,能夠睇到超靚日出 + 超難得角度睇金門橋,我覺得呢一刻係其中一個值回票價嘅地方!現場咁睇真係超級壯觀,尤其係我呢啲咁鍾意睇日出日落嘅人!

大概0830am,終於可以開始釣魚!基本上出到太平洋,大概放魚桿15分鐘就有魚上釣,不過當然同我地想像有好大落差,只係釣到正常size嘅魚,不過品種特別。而且支桿好大力,唔使同條魚鬥力已經可以釣到魚上嚟。
呢個時候上左船四個小時,我已經處於半死狀態,釣到一條魚就入去休息15分鐘。同行既朋友因為住香港離島區,由細到大每日搭船出入,但佢都差啲頂唔順,可想而知太平洋海浪真係好大,唔係我弱雞。

   

除咗釣魚,個人十分享受近距離見下呢啲野生動物,例如係呢種食魚既鳥類(唔知咩名),又可以餵海鷗,以為自己拍緊discovery channel。係茫茫大海當中,望住佢地浮下浮下,等我地餵嘢食俾佢,覺得佢地有啲無助。面對住人類,動物的確係幾無助,希望人類愛惜自然環境和地球!


  

大概釣魚到2pm就回程啦,回程到漁人碼頭。點知原來有隻野已經等左船長好耐,就係呢條海獅啦!原來呢隻海獅每日中午時份,就會嚟到呢度等船長出完海返嚟,餵佢食魚!本來已經完結嘅旅程,因為呢隻海獅增添左好多樂趣!
係我人生第一次咁近距離接觸野生動物,咁近距離餵海獅!隻海獅超級大隻,好活躍好得意!

經過咁近距離接觸,我先感受到海獅係超級有靈性,除咗會等船長,佢仲會吹水波同發嬲!因為我頑皮嘅朋友餵佢嘅時候,將隻手貼到好近水面,海獅就發嬲噴氣,表達「唔好當我流既!」的心態。

最後,船長會切好魚獲,分配好,我哋亦都可以攞返去煮。但可惜我地住酒店無廚房,又唔想比好貴價錢餐廳煮,所以我地無要到。呢樣係極度可惜,因為太平洋釣返嚟嘅魚全部都係野生斑類,係香港買每條都要百幾蚊。所以如果每人拎返5-7條,都值回票價,而且一定好新鮮好美味!

P.s. 同行釣魚伯伯知道我地無廚房,誠意邀請我地去佢屋企作客一齊食魚,可惜我地釣完魚要趕飛機(到最後飛機仲要cancel埋),超級遺憾!

P.p.s. 船長除咗餵魚比海獅食,亦會將多餘既魚送俾一個看似無家可歸的婦女(美國好多homeless),每天都會。船長話佢睇住自己長大,所以俾佢都無所謂,好好人!

最後,總括旅程,雖然有點貴,暈船浪爆辛苦,又釣唔到大魚,但過程所見所聞真係好特別,係會畢生難忘的經驗!

P.p.p.s. 希望自己和大家都能更愛惜地球,保護自然環境及動物。

地點: pier 39 漁人碼頭出發,不同碼頭也有釣魚行程,可上網搜尋

時間: 0530am – 4pm

價錢: 175美金/位

釣魚牌照: 要申請該州份的牌照 及 繳付牌照費用,可上網搜尋
https://www.ca.wildlifelicense.com/InternetSales/

提醒: 真係要食定暈浪丸