哇哇哇!澳門巴黎人開幕啦!?吾洗咁心急,其實當晚只係「澳門巴黎人:閃耀艾菲爾」嘅亮燈儀式!但當晚除左有亮燈環節之外,更可以率先體驗呢個「巴黎鐵塔」配上音樂嘅燈光匯演!現在效果簡直比網上的影片震撼好多好多!吾講咁多住,先比大家睇下當日現場嘅情況先!

image

首先所有的來賓都會上到位於喜來登大酒店8樓的室外泳池,聽聞這是其中一個欣賞澳門巴黎人最佳的位置之一!所以如果遊客嚟到入住喜來登的話!強烈建議一定要上嚟8樓影返張相呃like先!

image

當日大會安排各位來賓係傍晚時份到來,仲準備左各式各樣精緻小食提供比大家,趁太陽還未落山之際,食返少少野填下個肚,咁等陣就可以專心影「巴黎鐵塔」哈哈哈!(要讚一下小食一啲都吾hea喎)

image

其實小編我個人覺得黃昏時份即使鐵塔仲未開始亮燈,但已經好靚好浪漫,現場睇戈陣可以更清楚望到巴黎人背後座山有好多大風車!真係頓時覺得自己置身於海外~再配上一杯紅酒,十分的寫意~

image

見到專業的攝影大哥們都齊齊準備就緒,咁我都吾執輸霸返個靚位準備好先~好啦~開始倒數!準備十!九!……三!二!二!音樂燈光匯演正式開始!!!

image

掛住睇的我連張相失焦埋都吾知……真係好靚呀!個塔啲色會隨著音樂節奏而變化!咩色都有齊哂!影幾多張都吾夠呀~所以如果大家都有興趣體驗呢個燈光匯演,只要係接下來九月中旬起每晚都可以欣賞到!

咁今次的現場直擊就分享到呢到!想知更多澳門巴黎人的資訊可以入返佢地官方網站留意。
hk.ParisianMacao.com
 
Facebook: Eugene日常
Foodie Instagram:macaufoodie_
 Travel Instagram: ___hy
email: [email protected]