想突然出走,澳門一定係最方便!但去到邊都要食飯,今次畀一個雞精版大家,無論你係男定女,同行係老定幼,都總有一款係啱你。

入門基礎班

01 | 禮記 懷舊雪糕

介紹其他甜食之前,你點可以唔識禮記嘅懷舊雪糕!唔講唔覺,原來禮記都有70年歷史,真係澳門的老字號冰室。

三文治雪糕 $17

紅白藍包裝盒子、孖辮妹拿著盒雪糕,果然是70年代風情!

三文治雪糕分別是哈密瓜、雲呢拿和咖啡三款味道,由威化餅夾著。雪糕質地夠硬,而口感又相當香滑的。

禮記雪糕

地址:澳門半島荷蘭園大馬路12號地下
營業時間:星期一至日,12:00nn-7:00pm
付款方式:現金

02 | 圍威喂地方  六記粥麵

甜品有著落,梗係介紹埋可以做午餐又得,晚餐亦都得嘅六記粥麵。如果成班人一齊去澳門,叫幾碟菜,一齊食,都幾開心!但係六記經常大排人龍,要食記得早啲到!

蝦子撈麵 $38

六記粥麵沿用古法製作的手工竹升麵,麵質Q彈有嚼勁,配上密麻麻的蝦子,鮮味同香味都好正!

米通鯪魚球 $52

用上米通裹著鯪魚球炸,外表色澤金黃,香脆可口,內裡的鯪魚肉爽彈有嚼勁,沾少少蜆蚧吃,鹹鹹的,又帶鮮味。

水蟹粥 $180 ( 兩隻蟹,供兩至四位用 )

師傅堅持熬足20分鐘,粥才綿,蟹才熟。每啖粥都吸收了水蟹的精華,帶著蟹的鮮甜,蟹肉算大隻飽滿,質地嫩滑鮮美,非常之好味。

六記粥麵

地址:沙梨頭沙梨頭仁慕巷1號D地舖
營業時間:星期一至日6:30pm-2:30am
付款方式:現金

進階班

03 | HOLY CHEESE 邪惡芝士撻

抹茶愛好者注意,因為這家位於氹仔的芝士烘焙專門店HOLY CHEESE 除了有原味的芝士撻,仲有抹茶味的芝士撻!加上紙袋係淺粉紅色,印有鬍子哥哥戴著芝士帽的樣子,如果紙袋冇污糟,都可以收藏。

 

原味芝士撻   $16

曲奇皮滿滿牛油香氣,十分之鬆脆。

芝士面烘得微微焦黃,特別選用北海道芝士,再混入兩款不同比例的芝士。

吃起來口感柔滑,芝士味香濃,帶有點點乳酪的酸甜。

抹茶芝士撻   $16

被清新漂亮的綠茶顏色深深打動了,曲奇皮依然那麼香脆、鬆化。

驚喜的是裡面抹茶醬像流心一般,緩緩流出來,嘴巴要馬上接著啦!

抹茶的味道濃郁,又不搶芝士的香味,芝士與抹茶的比例剛剛好。

叫得芝士工坊,除了賣芝士撻外,當然還有其他芝士朋友啦!如芝士泡芙、芝士蛋糕、芝士麵包等等。

路線:

從官也街出發去南新大廈第六座地下,大概幾分鐘就到,大家會見到芝士形狀的門面,入面係黃色芝士的裝潢。

芝士工坊 HOLY CHEESE

地址:澳門氹仔廣東大馬路南新第六座地舖
營業時間:12:00nn~8:00pm

04 | 厚燒 ( 紫薯、抹茶 ) 熱香餅

平時食開好薄嘅熱香餅,今次想食厚嘅!紫薯控同抹茶控的你要留意喇!在這裡,仲係拍小物照的好地方,可以發現小貓咪喺碟子上,所以都引到不少人去。

鐵pan厚燒熱香餅(抹茶紅豆) $75

熱呼呼的鐵pan,盛著2.5吋厚的抹茶熱香餅,加一個大大的抹茶雪糕!誘人的香味,視覺、嗅覺都狠狠地被俘虜了,仲要慢慢淋上抹茶漿,視覺和感覺超棒耶!

切開熱香餅時,熱香餅蠻鬆軟呢!同時,濃濃抹茶醬從裡面緩緩流出,配上冰冷的香濃抹茶雪糕,和大顆綿綿紅豆,超正!

另外是紫薯控、紫色控的,紫薯抹茶夾心厚熱香餅絕對讓你愛呆了。這是期間限定哦!

熱帶風情果茶 $45

滿滿果肉的花果茶,顏色淡紅透光澤,飄來淡淡果香,喝後微微酸甜滋味,其中混合洛神花、紅莓和玫瑰,充滿夏日風情,又可以消消甜膩感呢!一壺茶,仲可以喝六至七杯。

原來除了熱香餅外(有幾款口味選擇,例如和風栗子、士多啤梨等),還有其他意粉、三明治、沙律吃。

路線:

咖啡店外面係一大片的玻璃櫥窗,所以去到附近都好易認到!內裡以動物作主題,另外一些牆架上的小裝飾和掛畫,為咖啡店增添了不少女孩喜歡的元素。

樂點咖啡 The Joy Of Living Cafe

facebook: 樂點咖啡 The Joy Of Living Cafe
地址: 澳門新橋(三盞燈)鏡湖馬路72號臻華大廈地下
營業時間: 12:00nn~8:00pm
電話: 6361 2723
收費: $70~100

05 | 早餐之選 龍華茶樓

香港人飲茶就多,如果去澳門要你去嘆早茶,仲唔係進階版挑戰自己?其實龍華茶樓是現在澳門少數保留粵式風格的傳統老茶樓,好值得去一次。

茶樓內有各款傳統的粵式點心,沖茶是自助形式的。坐在窗邊,向著花草、空氣品茶,寫意也!牆上亦掛滿了本地藝術家的書畫及攝影作品,成為另類的藝術廊。

馬拉糕、燒賣 ( 每款點心$25 ) 都是這裡出名的點心。馬拉糕口感鬆軟,不太甜,吃出蛋的香味。燒賣肉質飽滿,但略嫌口感偏硬。

龍華茶樓

地址:筷子基提督市北街3號
營業時間:星期一至日7:00am-2:00pm
付款方式:Visa、Master、現金