【機上惡行】我想不只我一個人,每次坐飛機都會遇上幾個X街,不只是經濟客艙,就算商務客艙,都有好多不知所謂的悪行,我集結了各方好友和個人經驗,列出機上五大麻煩乘客行為!

1|隻腳亂咁放

這個一定是頭位,無論是將腳放在前面座位頂,還是攝入前面的座位手柄裏,甚至隻腳長到新到前面的座位下,踢到前面乘客的腳,都非常之討厭,有些坐在前排的,又會將腳撐在牆上,真係見到都嬲!

2|大聲喧嘩聊天

遇過好多,尤其是台北線,一堆青少年去台北,嘻嘻哈哈嘈怨巴閉熱熱鬧鬧,睇電影就覺得好青春,現實聽就覺得可唔可以唔好咁小學雞,講埋啲白癡野;一係就是跟團的師奶阿叔,「我而家唔食得咁多㗎啦,都係鹹魚青菜咁啦!」「上次食嗰個越前蟹啊,都冇味嘅。」夠啦,冇人想知呀,你又中氣十足,我真係恭喜你,不過機艙咁細,大家俾返啲功德,尊重下身邊嘅人,靜小小好冇?而且好唔好跨住走廊咁講嘢?我夾在中間真的覺得好煩,好像有幾個阿爸阿媽喺度環迴立體聲。乘客都算,我就有朋友親身經歷過,空姐講足全程!「全機4個空姐匿哂喺塊簾後面傾計,傾計全機都聽到,超嘈,仲要傾足全程,嘈到瞓唔到!」

3| 霸佔手提行李置物櫃

唔明白點解有啲乘客嘅行李,大過佢個人都可以上機,尤其是背囊,通常都比較大,有時候遲了一點上機,尤其是坐廉航,行李架一早已經滿了。咁就唯有將行李放上前後的事物貴,不過我就有朋友如果有人因為咁樣而發爛渣,
「空姐話廉航機位上面啲行李位係全機share用,試過有乘客上機後,佢頭頂個行李位唔夠放佢個巨大背囊,空姐話幫佢放去前面啲行李位,但佢死都唔制,喺度發爛渣。」講真發爛渣都冇用,空姐不能在你頭上變出一個櫃內,咁又何苦呢施主?

4|霸佔他人座位及扶手

我成日wonder,兩邊手柄其實應該點share,搭飛機時,個手掙掗哂出嚟,霸埋側邊兩邊位嘅手柄位,隔離嘅乘客要逼住要夾埋一堆來坐,又點計數?通常我是先下手為強,起碼霸一條手柄先….

5|過份地將椅背調後

一起機就較低椅背,空姐馬上糾正要起飛之後才可以較低,完全表露出那位仁兄,少坐飛機的經驗!

以上行為其實不只香港人,歐美丶中國人都會有這樣的惡行,祝大家好運,下次不會遇上這些人!