期待已久既畫面出現啦!!

原諒我真係太興奮,本來槍械打仗吾係一件值得興奮既事,但咁大個人第一次拎真槍仲要咁大支……!!勁重!!

話說我以色列姑媽係住係比較偏遠既郊區,屋企距離大約6分鐘車程就會見到軍營。表姐朋友知道我對軍事方面好好奇,所以用高爾夫球車帶我周圍睇下。
首先去左軍營,當然唔可以入去睇啦,外面亦有軍人看守。再揸車就見到有哨站,因為屬於邊境地方,所以o吾難見到哨站。我地入去哨站睇,我覺得好似去左一個軍方博物館,殘舊 生銹既環境同電影裏面打仗既環境一樣。椅子上有一本睇緊既書,代表有軍人駐守,只係一時行開左

我地睇左五分鐘後就離開,點知行幾步就見到一個靚仔軍人揸住兩大支槍!
係以色列,好多時,揸槍軍人都變左活生生既旅遊景點, 軍人們亦不介意,大方與遊客拍照。 我仲隨口問可唔可以拎一下支槍,佢就二話不說即刻借支槍俾我,真係好重應該有3、4 kg,我想像唔到點樣可以係生死關頭,拎起支槍仲要瞄準唔好手震。

因為臺灣有嚴重軍事新聞,所以我亦先問清楚,將相片發放是不會影響他被處分,才發放出來。可想而知,以色列軍方開放度頗高。

以色列人18歲就要當兵,男仔3年女仔2年。對於他們,當兵是一件好值得自豪的事,是為保護國家保護家人,他們從沒半句怨言。而且,每當問到關於army的事,他們都是出奇地輕鬆的回答,還面露笑容,就像在說玩war game的經過。有一次遇到一個服兵役期間曾受傷的男子,他當時左腳中槍,一整粒子彈穿過他的*失頭,但佢真的全程笑着跟我分享經歷,笑着給我看他當時受傷的x光片,我半點也感受不到他的痛楚或懦弱,只感受到佢的自豪,他經過兵役和受傷後的成熟感。

或者說,生活在沒有戰爭沒有天災的香港,其實是你意想不到的幸運。

軍人都好大方可以同遊客影相

文章標題由編輯所改

 

上一篇: 該撒利亞 觀賞古蹟篇@深導遊

下一篇:以色列婚禮 VS 香港婚禮@深導遊